צמיד טניס כוכבים

מתנות לסילבסטר

מתנות לסילבסטר

ערב ראש השנה האזרחית, המכונה "סילבסטר", חל בתאריך 31 בדצמבר 2018 ומהווה מאורע ססגוני ומשמח, אותו מציינים ברחבי העולם בחגיגות הנמשכות עד אור הבוקר.

זוהי גם הזמנות מצוינת להעניק לאנשים החשובים לכם מתנה מיוחדת לרגל פתיחת השנה החדשה. מאחר וישנם רעיונות רבים עבור מתנה לגבר וכן מתנות לאישה שאפשר לקנות, ריכזנו עבורכם מספר מתנות מקוריות, שימושיות ויפות, אותן כל אחד ישמח לקבל.

קצת על הסילבסטר

בתאריך 31 לדצמבר, נחגג ברחבי העולם היום האחרון בשנה האזרחית

את ערב השנה האזרחית החדשה, מציינים במדינות רבות בעולם במסיבות פרטיות וחגיגות משותפות אל תוך הלילה. בשעה חצות בדיוק, עם כניסת השנה החדשה, מציינים זאת בנשיקה.

סוגי מתנות

השוק כיום מציע מבחר גדול של מתנות לסילבסטר, אותן תוכלו להעניק לאהוביכם ולאנשים היקרים לכם. מדובר במגוון מתנות מכל הסוגים, ביניהם:

  • מתנות מפנקות: תכשיט מעוצב דוגמת צמיד חריטה לאישה, עגילים יפים, טבעת חותם, מארזי איפור וטיפוח, יום ספא, מסאז' מפנק, לילה במלון או בצימר.
  • מתנות לבית או למשרד: מארז ספלים, עט חריטה, מכונת קפה, מנורת שולחן.
  • מתנות מקוריות: גאדג'טים לטלפון הסלולרי, מד טמפרטורה שולחני, לוח מודעות מגנטי, שרשרת משפחה בעיצוב אישי, מעמד לתכשיטים.
  • מתנות טעימות: מארזי שוקולד, יינות מובחרים, ארוחה זוגית במסעדת גורמה, סלסלת פירות מעוצבת.
  • מתנות רומנטיות: זרי פרחים, עציצים, ברכות מעוצבות, שרשרת חריטה אישית, כרטיס להופעה או הצגה, ספר.

חשוב לזכור, כשאתם באים לבחור מתנה לגבר או מתנות לאישה, כדאי שתקדישו לכך זמן ומחשבה, על מנת שתוכלו לתכנן מראש, להיערך ולבחור את המתנה המושלמת.

מתנה שתעביר את המסר, האהבה וההערכה לאותו אדם אהוב שיזכה ליהנות ממנה.

כמו כן, כדאי להתאים את סוג המתנה להעדפות והטעם האישי של אותו אדם וכן למידת הקרבה וסוג הקשר בו מדובר.

רעיונות למתנות פופולריות, שימושיות ויפות

בין המתנות המובילות והמומלצות ביותר לסילבסטר שהן גם מתנות אישיות, מפנקות, שימושיות ורומנטיות, תוכלו למצוא מגוון תכשיטים מעוצבים בהזמנה אישית.

שרשראות חריטה

שרשרת חריטה אישית זו מתנה מושלמת, באמצעותה תוכלו להעביר את המלים והמסר המדויק שאתם רוצים. זאת, בדרך של חריטת שמות, משפטים, ציטוטים או צורות שונות דוגמת לב, לב חצוי ועוד.

מדובר על תכשיטים ייחודיים שתוכלו לתת מתנה לגבר אהוב או מתנות לאישה יקרה לכם שיישארו איתם לשנים רבות. מדובר בסוג של מתנה שתהפוך אנשים רבים למאושרים ושמחים בין רגע.

שרשרת חריטה אישית שעונדים על הצוואר מלווה את האדם לכל מקום בו הוא הולך וזהו אחד היתרונות המרכזיים שלה.

טבעות חותם

מדובר בתכשיט מעוצב, ייחודי ומרשים אליו ניתן לצרף אמירה או מסר פרטי. טבעת חותם אפשר להזמין בגדלים משתנים, בכסף או בזהב לפי בחירה וטעם אישי.

כמו כן, הטבעת מגיעה בצורות שונות של משטחים דוגמת לבבות, מרובעים, עיגולים ועוד. היתרון המשמעותי המייחד את המתנה הוא שאפשר לחרוט על הטבעת שמות, מזלות, אותיות, קעקועים או להוסיף חותם אישי בהזמנה מראש.

אין כל ספק – טבעת חותם זו מתנה מקסימה, מיוחדת ושימושית להעניק לאהוביכם לכבוד פתיחת השנה החדשה, נשים וגברים גם יחד.

טבעת חריטה

צמידי טניס

צמידים הם תכשיט מקסים שמתאים לענוד על פרק היד ויש שעונדים אותו עד לאמצע הזרוע. זהו תכשיט שמתאים לכל מבנה גוף, פריט שימושי ונוח שמשדרג את ההופעה החיצונית הכללית.

צמיד טניס הוא המתנה המושלמת שתמיד יקצור מחמאות. אפשר לבחור את אחד מצמידי הטניס הקלאסים, או להפתיע וללכת על אחד מצמידי הטניס בעיצוב מיוחד, כמו צמיד טניס בצורת כוכבים או לבבות שמשובצים בזירקונים ונותנים מראה עכשווי מהממם

 

צמיד טניס כוכבים
צמידי טניס מיוחדים

שרשרת משפחה

זהו אחד התכשיטים הפופולריים ביותר כיום, אותו ניתן להעניק לנשים – אמהות או סבתות לפי מספר הילדים והנכדים שיש במשפחה ולעדכן את מספר התליונים עם הזמן.

שרשרת משפחה היא מתנה אידיאלית ובעלת משמעות ניכרת שתישאר לנצח.

 

מעוניינים לבצע הזמנה מהירה כבר עכשיו? לחצו כאן וכנסו לאתר החנות של Joulou לקניה מאובטחת ומשלוח חינם!