טבעת חותם זהב – החריטות המיוחדות שניתן לשלב על טבעת החותם שלכם

טבעת חותם זהב – החריטות המיוחדות שניתן לשלב על טבעת החותם שלכם

טבעת החותם הינה תכשיט מרשים, עוצמתי ומיוחד שלו היסטוריה מפוארת. היא מעניקה ערך מוסף לכל מראה ומעבר לכך היא מעבירה מסר באמצעות התוכן החרוט עליה, ולכן בטרם בחירת החריטה הרצויה, אנו נמליץ להתעמק במסר אותו רוצים להעביר וכיצד נרצה שסביבתנו תבין אותו. אפשרויות החריטה הן אינסופיות והשמיים הם הגבול.

במאמר זה ליקטנו עבורכם מגוון הצעות שיסייעו לכם להבין מה הם סוגי החריטות שניתן לשלב עם טבעות חותם שלכם.טבעת חותם זהב

סוגי חריטות על טבעת החותם

מונוגרמה – זוהי חריטה המורכבת מאותיות המשולבות זו בזו, לרוב הן ראשי התיבות של שמו של עונד הטבעת, וסביבן עיטורים עדינים ומיוחדים.

סמלי מזלות – לכל מזל על גלגל המזלות ישנו סמל משלו וכן איור המאפיין ומציג אותו. במיוחד עבור אלו המתחברים אל סמלי המזלות ומשמעותם, מומלץ לחרוט את סמל או איור המזל על גבי טבעת החותם.

סמלי משפחה – ישנן משפחות בעלות שושלת עתיקה והיסטוריה ארוכה ולהן סמל משפחתי המייצג אותן ומאפיין אותן. במידה ועונד הטבעת משתייך לשושלת כזו, הוא יכול לחרוט את סמל משפחתו על הטבעת ולהציג לראווה את הייחוס המשפחתי שלו.

סמלי אחווה – אנשים רבים משתייכים לקבוצות שונות. בין אם אחוות לימודים, קבוצות בעלות מכנה משותף, ארגונים ומוסדות שונים, יחידות צבאיות וכדומה. לעתים קבוצות אלה מיוצגות על ידי סמל או סימן המייחד אותן ונותן להן זהות וגאוות יחידה.

סמלי זוגיות – טבעת החותם יכולה להיות אמצעי נפלא להצהרת אהבה על ידי חריטת שמם של בן / בת הזוג או שמותיהם של שני בני הזוג יחדיו ואף להוסיף איור כגון לב, חמסה וכדומה. זו מתנה מושלמת להביע אהבה וחיבור זוגי חזק.

חריטת שם – מעבר לכך ששמנו מעניק לנו זהות, הוא מסמל עבורנו עולם ומלואו. השם מייצג את מהותנו, הוא מלווה אותנו במשך כל חיינו והוא חלק מאישיותנו. טבעת החותם היא הזדמנות נהדרת להציג את שמנו, בצורה מלאה או בראשי תבות.

כיתוב אישי – ניתן לבחור כיתוב בעל משמעות אישית ומיוחדת המורכב ממספר מצומצם של מילים. כגון: מילות העצמה, מילות אהבה וכדומה.