צמיד טניס כוכבים

מתנות לוולנטיין

מתנות לוולנטיין

הוולנטיין, יום האהבה הבינלאומי, שחל בתאריך 14 בפברואר 2019 הוא היום שבו מציינים וחוגגים בכל העולם את האהבה, הרומנטיקה והזוגיות. זהו יום מאושר, בו נהוג לקנות לבני הזוג מתנה ליום האהבה כגון ורדים, צמיד חריטה לאישה, ספא זוגי, כרטיסי ברכה אישיים, תכשיטי כסף לגבר ולאישה, סדנת שוקולד, חופשה ביעד קסום ורומנטי בארץ או בחו"ל, ספר שירים, ארוחה זוגית במסעדה טובה ועוד שלל רעיונות.

כל זאת, על מנת להביע את האהבה ההדדית, לפנק את אלה שאנו אוהבים ולהתרכז ביופי ובשמחה הרבה שהאהבה מכניסה לחיינו.

מתנות לוולנטיין

מהי משמעות הוולנטיין?

יום הוולנטיין הוא חג נוצרי לזכר אחד מ-3 הקדושים שנקרא וולנטיין. קיימות מספר השערות מדוע חוגגים את הוולנטיין בתאריך הזה, אולם אין סיבה אחת ברורה. אחת ההשערות היא שהקיסר קלאודיוס קיבל החלטה להוציא את מוסד הנישואים אל מחוץ לחוק משום שהוא מהווה הפרעה עבור החיילים שצריכים להתרכז בביצוע העבודה ביעילות.

כאשר וולנטיין הקדוש שמע את זה, הוא הזדעזע והחליט לקיים בסתר טקסי נישואים. למרבה הצער, הוא נתפס במהרה ונכלא. ואולם, לפני שתפסו אותו הוא שלח מכתב לאשתו, שנחתם במשפט "שלך וולנטיין".

לפי סברה אחרת, וולנטיין היה כומר אמיץ שהוצא להורג משום שהבריח נוצרים מהכלא הרומי. השערה אחרת היא שחוגגים את הוולנטיין לאור מנהג שהיה ברומא העתיקה, לפיו מדי שנה בתאריך 15 בפברואר חגגו פסטיבל פוריות.

נראה כי המנהג להעניק מתנה ליום האהבה ולהעביר מסרי אהבה התחיל באנגליה במאה ה-18, שם הפך הוולנטיין ליום חג פופולרי והתפשט לעולם כולו.

המשמעות של יום זה, נעוצה בחשיבות העמוקה ובכוח הרב שיש לאהבה בחיינו. העובדה שיש יום מסוים שמזכיר לנו את זה היא הזמנות מצוינת ליהנות ולחגוג את האהבה והזוגיות מכל הלב.

רעיונות למתנות מומלצות

העולם בו אנו חיים סובב לפי הרעיון שהענקת מתנות זו אחת מהדרכים הנפוצות להפגין אהבה לאחר. חשוב לזכור, שלא תמיד צריך לבחור מתנה גדולה ויקרה, כי בסוף המטרה היא להביע יחס והערכה.

ישנן שלל אפשרויות טובות, בהן ספר מעניין, בקבוק אלכוהול משובח, לראות יחד סרט רומנטי, עוגה טעימה, צמיד חריטה לאישה, בשמים, בובות, כריות, בלונים, שעון לגבר ועוד הרבה.

1. סידורי פרחים ועציצים: כולם יודעים שאין אדם שלא ישמח לקבל זר פרחים או עציץ יפיפה, בכל הזדמנות שלא תהיה. ניתן לבחור זרי פרחים מרהיבים מעוצבים וארוזים בקפידה, לצרף להם ברכה אישית, שוקולד איכותי וזר של בלונים. המבחר הוא אינסופי, מה שהופך את תחום הפרחים והעציצים לאופציה פופולרית מאוד בתור מתנות לאישה ולגבר לוולנטיין.

2. תכשיטים עם חריטה מיוחדת: אלו הן מתנות מבוקשות ואהובות שכל אדם זוכר ואוהב. ישנם מגוון תכשיטים בעיצובים מיוחדים לדוגמה צמיד עם חריטה לאישה או תכשיטי כסף לגבר ולאישה.

זוהי מתנה שימושית ויפה מאוד לתת לבן או בת הזוג. ניתן לחרוט על כל סוגי התכשיטים מסרים אישיים מרגשים לכבוד יום האהבה, שמות, סמלים, מזלות וציורים שיישארו לתמיד.

צמידי טניס בעיצובים מיוחדים ניתן לבחור טבעת עם חריטה ממתכת ספציפית או ללכת על האופציה הנפוצה של שרשרת זהב עם שם. זהו תכשיט פופולרי ביותר בעולם, המתאים בתור מתנה לגבר ולאישה ואפשר לעצב אותו על פי הזמנה מראש.

3. כרטיסי ברכה: אופציה נהדרת להביע את אשר על ליבכם. זוהי מתנה לגבר או לאישה שיכולה לעמוד בפני עצמה או בתור תוספת נפלאה לכל מתנה אחרת. תוכלו לבחור כרטיס ברכה אישי מעוצב מבין המגוון העצום שקיים, לכתוב ברכה רומנטית, אמיתית ומרגשת ולהוסיף לה כל מיני קישוטים וממתקים.

4. מארזי שי מתוקים: לכבוד היום המיוחד ניתן לקנות סלסלות שי עמוסות בממתקים ושוקולדים מובחרים, בצירוף בקבוק יין איכותי. ביום הזה החנויות מוצפות במגוון מוצרים איכותיים במחירים משתנים.

5. הלבשה תחתונה ואקססוריז: פה מדובר על אפשרויות רבות שכל אחד צריך שיהיה לו בארון. בין אם תבחרו צעיף, חגורה, תחתונים או גרביים, כולם פריטים שימושיים ביותר שגם מעלים חיוך על הפנים.ניתן לבחור בין שלל איורים, ציורים, עיצובים וחומרים לפי סגנון וטעם אינדיבידואלי.

6. ספרים: מתנה רלבנטית ושימושית לכל אדם שאף פעם לא מתיישנת. השוק עמוס כיום בהרבה סופרים, סגנונות, נושאים ותחומים, כל אחד ומה שהכי מתאים לו.

לסיכום

מתנה ליום אהבה לא חייבת להיות בהכרח יקרה. אפשר בהחלט גם לבחור מתנה עדינה, צנועה וסימבולית, להוסיף לה הקדשה אישית מרגשת או שוקולד בצורת לב, רק בשביל היחס ותשומת הלב החיובית.

החלק החשוב ביום הזה הוא להתרכז בחיזוק מערכת היחסים הזוגית ולהזכיר לאהובים שלכם עד כמה הם חשובים ויקרים לכם. כפי שאתם רואים, יש אפשרויות רומנטיות רבות של מתנות לאישה ולגבר, בהן מתנה ליום אהבה מקורית דוגמת טבעת עם חריטה, מתנות שימושיות, מתנות מפנקות ומתנות ייחודיות כגון צמיד עם חריטה.

העיקר הוא שהמתנה שתעניקו תגרום לכם ולבן זוגכם הנאה, אושר והתרגשות גדולה.