הטרנדים החמים לתכשיטי קיץ

מה נענוד בקיץ הקרוב ?

מתכננת את ההופעה המושלמת לקיץ? העונה החמה מפשיטה את כולנו וחושפת אזורים הדורשים קישוט ויצירת עיניין !

כדי להתקשט בסטייל בחרנו עבורכם מגוון הצעות ליצירת ההופעה המושלמת והמסוגננת לטעמכם

תכשיטים בעיצוב אישי ופרסונלי הם תמיד באופנה, תכשיטים עם חריטה וביטוי אישי לעולם יתאימו לכל אאוטפיט, וימשכו תשומת לב

נתחיל בשרשראות- שרשרת שם סטייל carrie (קארי בראדשו הידועה מסקס והעיר הגודלה) "ה" שרשרת בהא הידיעה ,  הכי ידועה בעולם , בה אפשר כמובן לרשום את שמך בפונט המשגע הזה , או כל מילה העולה על דעתכם שתייצג אתכם ואת ההרגשה האישית שלכם ( רעיונות למשל perfect,  stunning , queen ,  ועוד מילים נפלאות ומעצימות כיד הדימיון, נראה לי שהבנתם את הרעיון)

השרשרת הזו היא למעשה חיתוך מלא של האותיות על פי השם המבוקש.

 

באותו סגנון אך מכיוון אחר- תליונים עם בסיס עגול, בר מלבני , תליון בצורת לב, בר כפול עם חיתוך פנימי של כל מיני צורות בלווי חריטה בסגנון חופשי, בוחרים את הפונט, בוחרים חריטה שקופה או שחורה וכותבים מה שבא לכםJ או לחילופין מצרפים ציור / גרפיקה מיוחדת מהמגוון המשגע שיש באתר Joulou או גרפיקה אישית שלכם, מה שבטוח עושה את העבודה

 

אחד הפריטים הפופולריים ביותר במיוחד בחודשי הקיף הם צמידי הרגל, תכשיט שמקורו בהודו והוא אחד משישה קישוטי החובה עבור הכלה ההודית, איתו היא ממשיכה ללכת גם לאחר החתונה באמונה שהרעש העדין אותו משמיע צמיד הרגל ממלא את הבית בשמחה ובאנרגיה חיובית וסמל למזל טוב!

 

גם בצד הזה של העולם צמידי רגל הם הטרנד הכי סקסי שמלווה את הבנות שמתלבשות נכון במהלך הקיץ, צמידים עדינים שיקשטו רגליים חשופות.

הצמידים הולכים הכי נכון עם מכנסיים קצרים, שמלה, חצאית או בגד ים, מעל סנדלי רצועות עדינים, כפכפים ואפילו נעלי ספורט טרנדיים .

ניתן להוסיף מספר צמידי רגל בשכבות וכל המרבה הרי זה משובח.

צמידי רגל בדרך כלל הם צמידי שרשרת, כאשר לשרשרת מחברים שם מעוצב, או חריטה על גבי בסיס של בר או עיגול קטן ועדין, המתאים לצמיד השרשרת,

השרשרת חובקת באלגנטיות את קרסול הרגל ומוסיפה טאצ" סקסי.

 

צמיד הקרסול כללי התנהגות

כאשר עונדים צמיד רגל, כמעט כל דבר הולך. יש שבוחרות להעדיף לענוד צמידי רגל כל השנה בעוד אחרים בוחרים לענוד אותם רק במהלך חודשי הקיץ בחוף או בבריכה. לא משנה תחליטי, צמיד הרגל שלך ישמש כתוספת חיננית לכל לבוש וימשוך אלייך תשומת לב נוספת.

 

צמדי רגל הולמים ונראים מסוגננים במיוחד בשילוב עם פדיקור טרי ונעלי אופנה.

במונחים של איך את אמורה לענוד צמיד רגל, יש המעדיפות לעונדו תלוי ברפיון על הקרסול בעוד אחרות מעדיפות את צמיד הרגל את זה להיות הדוק מעל עצם הקרסול. כדי למדוד את הגודל הנכון, פשוט לקחת סרט מדידה והקיפי אותו במקום שבו אתה רוצה לענוד את הצמיד. לאחר מכן יש להוסיף ס"מ נוסף למדידה.

המידה הממוצעת לצמידי רגל היא בדרך כלל, 24 ס"מ

 

ב Joulou תמצאו קולקציה שלמה של צמידי שרשרת המותאמים גם לקרסול

צמיד הרגל יכול להיות מכסף 925, מצופה זהב צהוב או אדום וזהב 14k,

צמידי אינפינטי, צמידי שמות בעברית ובאנגלית, צמידי בר לחריטה ועוד

 

תכשיטים לקיץ 2020

SHOP NOW