תכשיטים בעיצוב אישי

התאמה בעיצוב והתאמה אישית בתכשיטים – הטרנד החם

 

כמו ענקיות האפנה בעולם, חברה ישראלית מאפשרת פרסונליזציה והתאמה אישית לתכשיטים 

הפרסונליזציה וההתאמה האישית מגיעה לתחום התכשיטים והאופנה בטכנולוגיה חדשנית

 

אתר חדש ומתקדם בתחום הסחר האלקטרוני, תחום שאף הוא  עושה צעדי ענק במיוחד לאחרונה, פונה אל נשים וגברים ומציע בפשטות ממכרת את האפשרות לעצב את התכשיט באופן המותאם לכל לקוח ולקוח, במגוון אפשרויות עיצוב והתאמה אישית.

עולמות שלמים היום בארץ ובעולם בתחום הצרכנות מאפשרים ללקוח להיות שותף משמעותי בעיצוב. תחום שזה מכבר מציעות ענקיות אפנה כגון פראדה, נייקי, קונברס  ואחרות אשר מציעות ללקוח להיות שותף בעיצוב הנעל, התיק או החולצה אותה הוא לובש.

האסטרטגיה המעניינת של JOULOU סובבת סביב דור ה maker's, אנשים אשר רוצים להטביע את חותמם ועולמם האישי לתחומים רבים בחיים, מאופנה ותכשיטים ועד רהיטים, מכוניות ועוד. במותג מגדירים את JOULOU כ "WORKSHOP  מעורר השראה ובו מגוון חדשני של תכשיטים, חומרים, פונטים, כלי עיצוב וצורפות פרסונליים, אך גם פשוטים ואינטואיטיביים, שיהפכו את תהליך עיצוב התכשיט לאישי, נגיש, יצירתי ומהנה מאי פעם"

ב JOULOU, מותג תכשיטים מעניין במיוחד, לקחו את התחום והנגישו אותו בטכנולוגיה מתקדמת לקהל הלקוחות המגוון אליהם המותג פונה ולמעשה מאפשר בכל תכשיט לעשות שינויים במגוון רחב של יכולות עיצוב מתאימים לכל לקוח.

תחום הסחר האלקטרוני בעולם התכשיטים

המספרים של הצרכנים הישראלים אשר רוכשים באונליין הולך ועולה משנה לשנה ועסקים רבים בתחום משקיעים רבות בחוויית הלקוח בתהליך הרכישה לאורך כל הדרך.

ב JOULOU ישנם מחירים טובים אשר משתנים לפי תקציב הלקוח כאשר החלק המשמעותי הוא היכולת לבחור את המתכת ובכך להתאים את התכשיט לתקציב האישי.

אמנם התכשיטים מוצעים במתכות אציליות בלבד, כסף 925, מצופה זהב וזהב 14K אך יכולת הבחירה האישית של כל לקוח מאפשרת מרווח גדול בין המחירים ומגוון רחב של תכשיטים

טבעות חריטה, טבעות חותם, שרשרת שם, תליוני חריטה, צמידים לגבר, תכשיטים לגבר , מתנות לאמא ולסבתא , ובכלל מגוון עצום של תכשיטים בהתאמה אישית

לכך נוספת חוויה של חריטה אישית במגוון פונטים, ציורים ואלמנטים מעולמות שונים כאשר כל בחירה מתבטאת ביכולת ויזואלית לראות את העיצוב על גביי התכשיט עצמו ובכך מייתרת את הפער הקיים בין ההבטחה למוצר אשר מתקבל בפועל.

ב Joulou    מתעדכנים באופן תדיר בכל הטרנדים הקיימים בעולם בתחום הפרסונליזציה, כדאי וחשוב לשמור על קשר ולהתעדכן בתכשיטים החדשים העולים לאתר מידי חודש

ב Joulou מאפשרים מעבר לכל יכולות האונליין המקובלות, משלוח חינם לכל חלקי הארץ  גם איסוף עצמי, תשלום בעסקה טלפונית ושיח פתוח עם הלקוחות המבקשים התאמה אישית נוספת.

WWW.JOULOU.CO.IL