תליון זהב עם שם – התליון שעושה כל שרשרת למיוחדת

תליון זהב עם שם – התליון שעושה כל שרשרת למיוחדת

תליו זהב עם שם, איזו מתנה נפלאה אישית ומיוחד! עדי שישאר למשך שנים רבות כמזכרת מהאדם שהעניק אותה. היום אפשר להזמין את השרשרת עם תליון הזהב ולעצב את השם במגוון רחב של עיצובים וגדלים, להוסיף עיטור קטן ליד האותיות או להסתפק בכתב מרשים ומסתלסל. מדוע לבחור דווקא בשם לעיטור הצוואר? נגלה במאמר הבא.

תליון זהב עם שם - התליון שעושה כל שרשרת למיוחדת

 

מתנה עם טאץ' אישי

בכל פעם שאנו מבטאים את שמו של אדם אנו פונים אליו באופן אישי. לשם הפרטי יש כח עצום לתקשורת בינינו וכאשר אנו מטביעים אותו על תכשיט הוא הופך את המתנה למיוחדת יותר. תליון זהב עם שם אפשר לתלות על כל שרשרת מכסף או מזהב ולהפוך אותו למתנה לילדה ונערה או לאשה בוגרת. היום, גם גברים רבים עונדים תכשיטים כמו שרשראות עם שם כאשר העיצוב של התליון שונה מעט – הפונט מרובע ועבה יותר והאותיות בו מודגשות.

מפתיעים את האהובים עליכם

היום, אינכם צריכים לחפש היכן תוכלו להזמין תליון זהב עם שם. אתם בוחרים בעיצוב המבוקש, מציינים את שם האדם לו תרצו להעניק את המתנה המיוחדת והתליון מוכן עבורכם. אם תרצו תוכלו להפתיע את כל המשפחה בחג הקרוב במתנה אישית לכל אחד שמפגינה את החשיבות העצומה שיש לאנשים הללו בחייכם. תליון עם שם מתאים גם ליום האהבה, ליום הולדת או כמתנה ספונטנית.

תליון עם שם – הזמינו אחד גם עבורכם!

מדוע להסתפק רק בלהפתיע אחרים? הזמינו תליון אחד גם עם שמכם הפרטי. התליון יכול ללוות אתכם שנים ארוכות וכאשר הוא עשוי מזהב או כסף הוא יחזיק מעמד במשך עשורים. פעם לא היה קל להזמין תליון שכזה. הייתם צריכים להמתין עד שצורף מקצועי יעצב אות אחר אות בעבודת יד. היום, התליונים מתוכננים מראש ומופקים גם באמצעים טכנולוגיים – יתרון המעלה את איכותם, את הדיוק בכתיבת האות וכמובן מוזיל גם את מחיר המתנה הנפלאה והמיוחדת הזו.

האם לכתוב את השם בעברית או באנגלית?

שאלה נפוצה עוסקת בשפה בה נרצה לעצב את השם על התליון, האם לבחור בעברית, באנגלית או אולי גם בשילוב בין השניים? שמות בעברית יכולות להיות מתנה מרגשת לא רק עבור אדם אהוב המתגורר בישראל אלא גם מתנה ליהודי התפוצות מעבר לים. שמות באנגלית, לעומת זאת, יכולות להתאים כמתנה נפלאה לכל אחד בכל מקום שבו ילך. למרות ששמו של אותו אדם מוזכר על השרשרת בכל פעם שיביט בה ייזכר בך, במי שנתן את המתנה המפתיעה והמיוחדת.

לסיכום, אם אתם מחפשים מתנה שתפתיע, שתרגש ושתעניק תחושה שחשבתם היטב לפני שבחרתם את השי שאתם מעניקים – הזמינו שרשרת עם שם, תליון מיוחד שבכל פעם שמקבלה יושיט אליו יד יחוש לצד לבו עד כמה הוא חשוב לכם. כעת, כל שנותר לכם הוא רק לבחור למי להעניק את המתנה, את הפונט הרצוי ולהזמין את השרשרת המקסימה.

למעבר לרכישה מקטגוריית התיליונים המיוחדים של ג'ולו לחצו כאן והזמינו את התיליון בקלות ובמהירות באתר

Summary
Review Date
Reviewed Item
שרשרת חריטה
Author Rating
51star1star1star1star1star

מחפשים תיליון זהב מרהיב וייחודי לסגנון האישי שלכם?

SHOP NOW