תכשיטי כסף לגבר – תכשיטי כסף מעוצבים לגבר שלכן

תכשיטי כסף לגבר – תכשיטי כסף מעוצבים לגבר שלכן

תכשיטי כסף לגברים בעיצוב ייחודי

חושבות על מתנה מיוחדת, אחרת ולגמרי אישית לגבר שלכן?

יש לנו רעיון נהדר עבורכן – תכשיטי כסף לגבר, מעוצבים,  מיוחדים ושונים שתוכלו להעניק לכל אירוע.

עיצובים מיוחדים לגברים מיוחדים

תכשיטים נתפשים ברוב המקרים כאלמנט של נשים. בפועל, בנוסף לטבעת נישואין שגבר עונד, אנחנו רואים יותר ויותר מודעות לאביזרים ואמצעי קישוט שגברים אוהבים, מיוחדים ויפים שהופכים להיות חלק מהלבוש שלהם ודווקא בזכותם המראה הוא מושלם.

גברים רבים אוהבים להוסיף למראה שלהם טבעת כסף מעניינת, שרשרת בעיצוב מיוחד או צמיד, כאשר אפשר ללכת על אלמנט שקרוב ליבו, למשל תליון עם שמו או בצורה שמתקשרת לאופיו, כמו מגן דוד, מדליון או חריטה אישית, וכדומה, או שרשרת חלקה ללא תליון, שיש בה הרבה עוצמה, סטייל וגבריות. תוכלו גם לבחור בשרשרת בפונט חזק ועבה הנושאת את שמו.

מפנקות את הגבר שלכן באהבה

תכשיטי כסף לגבר זו מתנה מנצחת. יש בה מחשבה והשקעה, ייחוד ויופי ואם התכשיטים מעוצבים עם התמקדות בדקויות והפרטים הקטנים, ניכר שזו מתנה שבאה מאהבה.

זו מתנה שיכולה להתאים למגוון אירועים, כמו יום הולדת, יום נישואין, סיום תואר, כניסה לעבודה או פרישה ממנה, או סתם כדי להביע מחשבה ואהבה, מבת הזוג, מהאמא הגאה, מהאחות או החברה הטובה. ולפעמים לא צריך אפילו סיבה מיוחדת לקנות משהו יפה, מעוצב ומיוחד.

אופנתי ומקורי

לפעמים דווקא הפריט הנוסף הוא זה שעושה את המראה כולו ומשלים אותו. חגורה מעניינית, נעליים יפות  וכמובן, תכשיט. תכשיטי כסף לגבר הם בדיוק הפריט הנוסף המשלים את המראה ומייחד אותו, הופך את הגבר לעכשווי, אופנתי ומיוחד. יש בכסף עוצמה שקטה, הוא לא נוצץ מיד כמו זהב אך בעל נוכחות שקטה וכאמור, עוצמתית. תכשיט מעוצב מכסף הוא בדיוק האלמנט המשלב בין עדינות לגבריות,  מוסיף יופי ותדמית ייחודית לגבר שלכן.

כיום אנו מגלים כי יותר גברים המבינים  ומחוברים לתחום האופנה שמחים לקבל טבעת כסף מעוצבת ומיוחדת, שרשרת, עם או בלי תליון ועוד פריטים מעוצבים שישדרגו את המראה המעוצב והאלגנטי.

לגברים שיודעים להעריך

תכשיטים מעוצבים לגברים הם מסורת שנולדה לפני שנים רבות. במאות הקודמות התהדרו גברים במגוון תכשיטים מעוצבים ואפילו נוצצים, בעיקר כדי להדגיש את מעמדם החברתי. עם השנים התופעה התמתנה ועברה לתכשיטים סולידיים יותר, שמדגישים את הגבריות ומספיקה טבעת אחת יפה, שרשרת או אפילו עגיל מיוחד כדי להוסיף את הטאץ' המיוחד, בניגוד לצרפת העליזה של המאה השמונה עשרה, אז ענדו האצילים תכשיט על גבי תכשיט, עד שניה בליל אחד גדול של זהב, כסף ואבנים טובות.

גברים שיודעים להעריך עיצוב מיוחד, תוספות מענייניות למראה הכולל שלהם, תכשיט משובח עם גימור מדויק, ישמחו לקבל תכשיט ומושקע, המתאים להם, לאופיים ולטעמם. דמיינו את התכשיט עם שם הגבר שלכם על מתנוסס על חולצתו והזמינו אחד…

גברים זאת הודעה בשבילכם! אתם מוזמנים להזמין באתר Joulou את התכשיט הייחודי שלכם, לחצו כאן!

גם אתם הגברים יכולים לעצב את התכשיט שייחד את הסטייל האישי שלכם, ממש כאן

SHOP NOW