שאלות ותשובות


מהן דרכי התשלום האפשריות?

התשלום באתר מתבצע באמצעות סליקה של כרטיס אשראי ו/או באמצעות PayPal ו/או באמצעות ביצוע תשלום בטלפון על ידי נציג שלנו שישמח לעמוד לשירותכם.

אנחנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי המקומיים. 

קיבלתי קוד הנחה מיוחדת, כיצד ניתן להשתמש בו?

בסל הקניות ישנו שדה בולט בו ניתן להזין את קוד הקופון, הטבה תתבצע באופן אוטומטי והמחיר המעודכן יופיע.

בכל רכישה ניתן לעשות שימוש בקוד הנחה אחד בלבד. 

האם ניתן לבצע עסקה טלפונית?

נציגינו ישמחו לעמוד לשירותך ולבצע הזמנה ותשלום טלפונית.

לאחר עיצוב ה JOULOU שלך באתר ניתן לבחור בקופה באופציה "עסקה טלפונית", להשאיר הפרטים במקום המיועד לכך  ואנו נחזור אלייך בהקדם האפשרי. 

שאלהאיך אני מוצא את מידת הטבעת שלי?

לרשות לקוחותינו הכנו מדריך מידות מפורט וברור בו ניתן לקבל כל המידע להתאמה מושלמת של מידת הטבעת. בכל מקרה בו יש ברשותך טבעת במידה הרצויה, יש להדפיס את מדריך המידות שלנו לטבעות ולקבל את המידה המדויקת ל JOULOU החדש שלך.  

ניתן להשתמש באפליקציה למציאת מידת טבעת באופן פשוט באמצעות שימוש בטבעת שלך

איך אני מממש קוד שובר כספי של ביימי או אקסטרה גיפט כארד?

יש לייצר הזמנה רגילה באתר עם כל הבחירות שלך, לבחור שיטת משלוח ולמלא פרטים מלאים, לסיים בהזמנה טלפונית, ברגע שתופיע הזמנה טלפונית אצלנו ניצור קשר לחיוב קוד השובר

בשימוש בשובר BUYME או XTRA לא ניתן לעשות שימוש בקופון הנחה 

האם ניתן להגיע ישירות אליכם להזמנת ו/או איסוף המוצר?

הדרך הנוחה והמומלצת לקבלת הפריטים שהזמנת היא באפשרויות המשלוח שלנו.

במקרים מיוחדים, אנא שלחו אלינו מייל עם הפרטים ונשמח לחזור אליכם לתיאום ושירות אישי. 

כיצד אוכל לדעת מהו הזמן בו יגיע אליי המוצר שהזמנתי?

אנו מציעים מספר אפשרויות משלוח לנוחותך, כאשר המשלוח מוכן ויוצא אלייך בהתאם לזמני הייצור המוגדרים לכל פריט כפי שאנו מתחייבים אליהם ומצוינים ליד כל פריט בעמוד המוצר.

זמן הייצור בתוספת ימי המשלוח בהתאם לאפשרות שבחרת יהיו המועד בו יגיע אלייך ה JOULOU שעיצבת.

האם ניתן להקדים באופן מיוחד את זמן האספקה?

נשמח לקבל את פנייתך האישית במייל או בטלפון ונעשה ככל שניתן על מנת להקדים את זמן האספקה באופן מיוחד. לתשומת לבך ייתכן כי באספקה מיוחדת תהיה עלות נוספת. 

כיצד אוכל לדעת מהו אורך השרשרת הנכון עבורי?

אנו מציעים ללקוחותינו את השרשרת באורך 40 ס"מ, 45 ס"מ ו- 60 ס"מ. ניתן לראות בעמוד המוצר תמונה הממחישה את אורכי השרשרת השונים.

מהי הדרך הטובה ביותר לבחור את מידת הצמיד?

אורך הצמידים שלנו לפרק כף היד הוא 18 ס"מ ואורך הצמידים שלנו לרגל הוא 24 ס"מ.

ניתן למדוד את מידת הצמיד על ידי סרט מדידה גמיש, תחת מפרק כף היד.

מדדו את פרק כף היד או כף הרגל, במקום בו ייענד הצמיד, ע"י מדידת ההיקף שלו ,כך שסרט המדידה נע בחופשיות על פרק  כף היד או הרגל.  ניתן להוסיף לבחירתכם עוד 2 ס"מ או 4 ס"מ -במידה ולהיקף היד מתאימה מידה גדולה יותר.

כיצד אוכל לוודא כי הקנייה בטוחה?

אנו  מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו ומיישמים מערכות ונהלים מתקדמים ביותר לאבטחת המידע לרבות שימוש בחיבור 128 סיביות להצפנת המידע וכן חיבור לשרתים מאובטחים, המבטיחים כי הקנייה תבוצע בצורה בטוחה. 

המידע מכרטיס האשראי שלך איננו מאוחסן בשרתים שלנו. 

כיצד אוכל להיות בטוח כי המוצר יגיע אליי?

לאחר שהמוצר שנבחר, הכתובת למשלוח ופרטים  אחרים נכונים ומדויקים, אין כל מניעה כי המוצר יגיע לכתובתו.

לטובת הוודאות, לכל הזמנה יש מספר מעקב לשליחות אשר נמצא תחת בדיקתנו החל מהזמן בו יצא אל הלקוח ועד אשר נמסר ליעדו. ניתן לעקוב אחר החבילה והסטטוס שלה, לפי מספר מעקב אותו תקבל בהזמנה.  

מהי מדיניות הפרטיות שלכם?

אנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע של לקוחותינו ובכל הפרטים האישיים של המשתמש. הפרטים יישמרו על פי בקשת המשתמש באתר לטובת דיוור ישיר.

כחברה אנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו. כל מידע המתקבל באתר, בין אם נמסר על-ידי הלקוח ובין אם נאסף על-ידי cookies בעת שימוש באתר, הוא לשימוש בלעדי של אתר JOULOU לצורך תיעוד רכישות הלקוח וכן לטובת מבצעים עתידיים. אנו לא מוכרים ו/או מעבירים ו/או משכירים ו/או סוחרים במידע זה עם

איזו אחריות יש על המוצרים?

אנו עושים את מרב המאמצים והבדיקות להוציא את התכשיטים באיכות מעולה וצוות אבטחת איכות בודק כל פריט לפני המשלוח כדי לוודא שאתה מקבל מוצר באיכות גבוהה.

אנו מציעים אחריות לשנה על כל התכשיטים שלנו בהתאם להוראות טיפול בתכשיטים. 

 

האם ניתן להוסיף ברכה ואריזת מתנה?

בוודאי, בכל רכישה נציע לך מספר אפשרויות של אריזת מתנה וכרטיסי ברכה אותם ניתן לצרף להזמנה. בנוסף, ניתן לצרף טקסט אישי בסיכום ההזמנה, במקום המיועד לכך, אשר יודפס על גבי כרטיס הברכה. 

האם ניתן לשלוח עיצוב ייחודי שלי?

אנחנו מזמינים את לקוחותינו ליצור אתנו קשר בכל רעיון, השראה, ציור, פונט ואף ייצור פריטים חדשים בהתאמה אישית שאינה מצויה בתפריטים של JOULOU , ומחלקת העיצוב והפיתוח שלנו תשמח להיעתר ולשתף פעולה.

מה לעשות במקרה בו אני זקוק לאותיות נוספות מעבר למגבלה הקיימת לחריטה?

ברוב המיקרים המגבלה היא תצוגתית בלבד. במידה וחסרה לך אות אחת או מספר מצומצם של אותיות, אנא ציין את החריטה המלאה ב"הערות להזמנה" בסיום התהליך ואנחנו נבצע בהתאם. במקרה של שרשראות חריטה או צמידי חריטה ניתן להוסיף משפטים שלמים נוספים על המגבלה הקיימת. אנא פנו אלינו באי-מייל (info@joulou.co.il) או בטלפון 09-9777141 ונטפל בפנייתכם לשביעות רצונכם במידת האפשר.

האם ניתן להוסיף סימנים ולא רק אותיות לחריטה?

כמובן שניתן, המקלדת של מכשיר הטלפון שלכם מאפשרת לעשות זאת כבר בכתיבת הטקסט לחריטה בזמן ההזמנה. למזמינים באמצעות המחשב ניתן להוסיף את הבקשה בסעיף "הערות להזמנה" בסיום תהליך הקניה.

האם ניתן לשנות חריטה שחורה לחריטה שקופה ולהיפך?

כמובן שניתן, כל מה שצריך לעשות הוא להוסיף את הבקשה בסעיף "הערות להזמנה" בסיום תהליך הקניה.