כמה חשוב לעצב את התכשיטים שלך בעצמך? הסטייל האינדיבידואלי

כמה חשוב לעצב את התכשיטים שלך בעצמך? הסטייל האינדיבידואלי

ראיתם עיצוב תכשיט שהעניק לכם השראה למתנה מיוחדת או לעיצוב שהייתם רוצים לענוד בעצמכם? כיום, החלום יכול להפוך למציאות באמצעות סדנת עיצוב תכשיטים אישית בה תגלו כי לכל אחד יש את היכולים לעצב בעצמו טבעות, צמידים או אפילו שרשראות שם.

את השרשרת תוכלו לעצב בעתיד ממגוון רחב של מתכות כמו כסף, גולדפילד, זהב לבן ואדום או אפילו ממתכות ממוחזרות מחומרים שונים.

הסטייל האינדיבידואלי של עיצוב התכשיטים

לומדים את עקרונות הצורפות

סדנאות עיצוב תכשיטים מכשירות אתכם לעבוד עם המתכות ולקבל יסודות ראשוניים בתחום הצורפות. העבודה עם המתכות מתחילה מרעיון אבסטרקטי בראשכם המתגלם למציאות מנצנצת ומפתיעה. באמצעות ניסור ושיוף אתם מסירים את חלקי המתכת על מנת לגלות את התכשיט המסתתר בהם, לאחר מכן מצמידים חלקים שונים זה לזה ויוצרים שרשראות שם מרהיבות ביופיין אותן תוכלו להעניק לאדם אהוב, למכור או לענוד בעצמכם.

פוטנציאל למקצוע עתידי 

צורפות, הלא היא אמנות עיצוב ויצור תכשיטים, נחשבת לאחד המקצועות העתיקים ביותר. כבר לפני מאות שנים נמצאו בפירמידות העתיקות במצריים תכשיטים בעיצוב אישי שיוצרו עבור משפחות המלוכה ובעלי השררה המקומיים. מעצבי התכשיטים של העידן הישן היו עובדים עבור משפחות המלוכה ויוצרים בכל פעם מתנה נוספת שאין שניה לה שהוענקה למלכות והנסיכות.

עד היום, תכשיטים איכותיים מיוצרים בעבודת יד במיליוני דוגמאות שונות המדמות צורות גיאומטריות, פרחים ובעלי חיים או אותיות היוצרים שרשראות שם בעברית, אנגלית ושפות נוספות. כאשר אתם יודעים לעצב את התכשיטים בעצמכם אינכם מוגבלים למוצרים הנמצאים בחנות ואף יכולים להפוך את מלאכת עיצוב התכשיטים למקצוע חדש מלהיב ומתגמל.

מודליסט – ללמוד לעצב תכשיטים עבור חנויות התכשיטים הגדולות

מקצוע נוסף בתחום עיצוב התכשיטים שכמעט ואינו מוכר בארץ ורק מספר אמנים יחידי סגולה מתמחים בו הוא "מודליסט". זהו אדם המעצב תכשיטים שיועברו לאחר מכן לייצור המוני באמצעים טכנולוגיים או באמצעות תבניות שונות. בעבר הלא רחוק עד שלהי שנות השמונים, המודליסט היה יוצר את התכשיט ממתכת זולה ולאחר מכן בונה גם את הדגם או התבנית המיועדים לעיצוב חלקי התכשיט השונים. את התבנית ניתן היה לחצוב בבלוק עשוי גומי או בצדפות קשיחות שהיו מפוזרות בהמוניהן בחופי מרכז הארץ.

כיום, עבודת המודליסטים מצומצמת בהרבה. הם אחראים בעיקר על תכנון התכשיט ועיצוב אב טיפוס שלו כאשר התבניות מיוצרות באמצעות מחרטות, מדפסות תלת ממד מתקדמות או מכונות עיבוד שבבי. עם זאת, תפקידו של המעצב נשאר כפי שהיה – לתכנן את התכשיט בעיצוב ייחודי ואינדיבידואלי המתאים לקונספט עיצובי אהוב המשתנה מאדם לאדם.

כיום, גם אתם יכולים להיות מעצבי תכשיטים, צורפים או מודליסטים ולהפוך תחביב יצירתי למקצוע ייחודי או לפעילות יצירתית בשעות הפנאי.

התכשיטים הייחודים שתצרו בסדנה יישארו ברשותכם ויהפכו לחלק בלתי נפרש מקופסת התכשיטים – הפעם תוך יצירת אמירה אינדיבידואלית ואקססוריז בעיצוב שלכם, תוך התאמה מושלמת לסגנון הלבוש שלכם או לאמירה האופנתית הנוכחית בעולם לפאשיניסטים שביניכם.

למעבר לרכישה מקטגוריית השרשראות המיוחדות של ג'ולו לחצו כאן והזמינו את השרשרת שלכם בקלות ובמהירות באתר

עם Joulou אתם המעצבי תכשיטים, כל מה שנותר זה רק לבחור את המסגרת ולעצב את הסטייל האישי שלכם

SHOP NOW