תכשיטי כסף לגבר – סגנון וביטוי אישי

תכשיטי כסף לגבר – סגנון וביטוי אישי

במשך שנים שלטה ההשקפה כי תכשיטים מיועדים לנשים בלבד וגברים אשר העזו לענוד אותם נראו חריגים. עם השנים חל שינוי משמעותי בתפיסת התכשיטים כסמל נשי וגברים רבים החלו לענוד אותם גם.

במאמר זה ננסה לבחון האם יש קורלציה בין סוגי התכשיטים שגברים לובשים לעומת האישיות שלהם.

תכשיטי כסף לגבר

הגדרת הגבריות בימינו אינה דומה לזו שהייתה בעבר. גברים כיום מבקשים להיות ייחודיים ולבטא את האישיות שלהם, והתכשיטים מאפשרים זאת בצורה נפלאה. גבר העונד תכשיטים מבקש להעביר מסר. בין אם זהו מסר של מעמד חברתי, מצב משפחתי או סטטוס כלכלי.

אין ספק בכך שגבר העונד תכשיטים משדר ביטחון עצמי גבוה. הוא יענוד את התכשיט שהוא אוהב ויותר מכך, יאהב את עצמו ואת המראה שלו כאשר הוא עונד את התכשיט.

סוגי התכשיטים לגברים

תכשיטי הכסף הם התכשיטי כסףנפוצים ביותר בקרב גברים. הגוון הנטרלי שלהם מאפשר להתאים אותם עם כל בגד והם שומרים על מראה אלגנטי ויוקרתי אך לא צעקני.

שרשראות – שרשרת לגברים תראה לרוב שונה מזו של נשים. השימוש העיקרי של גברים בשרשרת הוא לקישוט ולהשלמת המראה החיצוני. שרשראות יכולות להראות צעקניות ומוגזמות או עדינות וצנועות. אבחנה זו תלויה בעובי השרשרת ובתליון המוצמד אליה.

שרשרת ללא תליון היא הקלאסית והצנועה ביותר מבין השרשראות. היא מציינת את חיבתו של הגבר לתכשיט אך ללא צורך להדגיש את המראה או להקצין אותו. לדוגמה: תליון המציג סמל דתי כגון מגן דוד יעביר מסר של יושרה ואמונה ותליון בצורת דיסקית יחבר את הגבר למקום הצבאי והגברי.

טבעות – מרבית הגברים עונדים טבעות נישואים והן חלק מקונצנזוס נרחב. ניתן לענוד טבעות נוספות מלבדה אך הן תלויות בבטחונו העצמי של הגבר העונד אותן. טבעות החותם הן העוצמתיות ביותר מבין הטבעות הן מפאת הגודל והעובי שלהן והן מכיוון שהן מעבירות מסר של עוצמה, כוח וביטחון. הן מפארות את היד ולא ניתן להתעלם מהן. טבעות דקות יותר ישמשו בעיקר כאביזר קישוטי נטו.

צמידים – סוגי הצמידים הנפוצים ביותר בקרב גברים הם צמידי כסף, צמידי עור ושילוב של השניים. צמידים יכולים להיות בעלי משמעות עמוקה לגבר כאשר הם נושאים סמלים, חריטות ודוגמאות מיוחדות. הם משלימים מראה אלגנטי ובעלי נוכחות. גבר העונד צמיד מבקש להדגיש את המראה שלו. אנו נמליץ לוודא שמידת הצמיד מתאימה לפרק היד והוא אינו מחליק וזז בכל תנועה.

עגילים – גברים העונדים עגילים מבקשים להדגיש עד כמה הם מוחצנים ובטוחים בעצמם. הם לא רק רכשו את העגילים אלא ביצעו פעולה יזומה של חירור האוזן על מנת לענוד את העגיל ולהציגו בפני הסביבה.

עגילי כסף לגבר