תכשיטים לחברה

כך תבחרי תכשיטים לחברה שלך

כך תבחרי תכשיטים לחברה שלך

החברה הכי טובה שלך מתארסת או מתחתנת, חוגגת יום הולדת או לידה – כל אלה סיבות מספיק טובות להעניק לה מתנה מרגשת ואישית. תכשיט הוא מתנה קסומה לחברה שלך, לא רק בגלל העיצוב וכל החומרים שממנו הוא עשוי, אלא משום שתכשיט מסמל מתנה שהיא ייחודית ואישית בעלת משמעות רגשית.

מתה לחברה

הבחירה בתכשיט לחברה שלך תהיה מהמקום בו רק את מכירה אותה ואת טעמה האישי והקדשת זמן ומחשבה והרבה רצון טוב לשמח אותה בעדי שיעטר את גופה. תוכלי לבחור לה טבעת עם שם או שרשרשת עם חריטה של השם שלה או צמיד עדין, עגילים ועוד.

יתרון נוסף בתכשיט הוא האפשרויות הרבות שיש לך בעיצוב שלו, ניתן לחרוט עליו, להטביע חותם וכו'. במאמר זה קיבצנו את כל הסיבות מדוע לקנות לחברה שלך תכשיט וגם כמה רעיונות יפים.

כל אחת אוהבת תכשיטים

תכשיט הוא אהבתן הגדולה כמעט של כל הנשים, כל מי שיש לה חוש אסתטי או מעריכה עיצוב איכותי, תמיד תימשך לסגנונות של תכשיטים כאלה או אחרים. בשנים האחרונות ניתן לזהות שנשים רבות נוטות לענוד צמידים מכל סוג ואחד הסיבות היא שהיום ניתן גם לעצב את הצמיד שתבחרנה או שרשרת זהב עם שם, למשהו אישי, מקורי וייחודי.

כאלה הם גם צמידי חברות שנשים רבות או נערות מעניקות אחת לשנייה כשהן מבקשות לחגוג את החברות המיוחדת שיש ביניהן.

תכשיט מסמל נצחיות

נשים בעיקר נוטות לשמר את החברות האמיצה מהתיכון לכל החיים, בטח אם הן עברו יחד מסגרות נוספות וחברותן צלחה עד היותן אימהות, אז באמת מדובר בחברות לנצח. גם בקרב נערות יש חברויות חזקות ומרגשות שכל אחת רוצה לתחזק אותה ולהוקיר את התמיכה של כל אחת מהן ברגעים קשים.

חברות טובה מעניקה הרבה ביטחון, שמחה ואהבה בייחוד לאחר שנים של כברת דרך יחד, זאת וודאי סיבה טובה לשמח חברה באמצעות תכשיט שמסמל את החברות שאין לה סוף.

תכשיט מעוצב אישית שיש בו חריטה כמו טבעת חותם או עיצוב מיוחד לפי דרישה הוא בהחלט רעיון מקורי וייחודי עבור חברה שחוגגת יום מיוחד בחייה.

כמו כן, ניתן לקנות תכשיט זהה לכל אחת מכן שהוא תמיד יזכיר לשתיכן את החברות המיוחדת שלכן שאתן גאות בה במיוחד, כמו צמיד חריטה לאישה עם השמות של שתיכן, או עם האות הראשונה של כל אחת, או אולי מילה מיוחדת שרק אתן מכירות את המשמעות שלה ועוד.

להלן כמה דוגמאות למתנה לחברה טובה

Make Me Timeless – צמיד אינפיניטי שיזכיר לך ולחברה שלך את החברות המיוחדת שלכן בכל רגע ורגע. תוכלי לקנות גם אחד לעצמך, מה שיעצים את הרעיון והמחווה. מדובר בצמיד שרשרת עם צורת אינפניטי שיש עליו תוספת של לבבות וניתן לחרוט עליו שם או אות. הצמיד עשוי מכסף או זהב לבן או זהב K14.

צמיד אינפיניטי
צמיד אינפיניטי

Make Me Noble – צמיד שרשרת קלאסי ומתוחכם בדיוק כמו החברה שלך! יש לו דסקית מלבנית עדינה שמאפשרת חריטה בפונטים שונים. עשוי מכסף, כסף מצופה זהב, או זהב K14.

צמיד שרשרת
צמיד שרשרת

Make Me Chained –מדובר בטבעת חריטה קסומה ועדינה שיש לה גוף לולאות לב שמחובר, מה שמוסיף למראה העשיר והמיוחד שלה. אפשר להוסיף פונטים כמו שם או אותיות בלבד. מגיעה בכסף, זהב לבן או זהב K14.

טבעת חריטה
טבעת חריטה

Make Me Gentle – פשטות שמנצחת את הכל! לחברות אמתית ומרגשת תתאים מאוד טבעת חריטה עדינה בסגנון אובאלי מוארך, עליה ניתן לחרוט את השם או פונטים שונים. היא עשויה מכסף או זהב לבן או זהב 14K.

טבעת חריטה קלאסית
טבעת חריטה קלאסית

Make Me Fabulous – שרשרת עם אמירה ברורה שמביעה הערכה לחברות ששוררת בינכן. שרשרת שמורכבת משתי לוחיות מלבן מחוברות וביניהן יש חיתוך לב. על כל לוחית ניתן לחרוט ביטוי אישי בפונטים שונים. מדובר בשרשרת ייחודית שתלווה את חברתך שנים ארוכות. מגיעה בכסף, כסף מצופה זהב או זהב 14K.

שרשרת חריטה
שרשרת חריטה

ניתן כאמור ללכת גם על שילוב של קולקציות, לבחור זוג עגילים בצורת חמסה וצמיד תואם עם חריטה וכו'. ניתן לבחור גם שרשרת עם חצי לב לכל אחת מכן.

מה שבטוח שמדובר במתנה קסומה במיוחד וייחודיות שתשמח את החברה שלך עד הגג.

החיסרון היחיד יהיה שאת תציבי רף גבוה מדי במקוריות ובבחירה של המתנה, מה שיקשה עליה באחד מן הימים לבחור עבורך את המתנה הנחשקת, אך סביר להניח שהיא תלך גם על תכשיט ייחודי, כי אין כמו "עדי" קסום ועיצובי שמעטר את צווארך ואת החברות המיוחדת של שתיכן.

מעוניינים לבצע קניה באתר? כנסו עכשיו לאתר של Joulou ותהנו ממשלוח חינם ואחריות לשנה על כל מוצרי החנות!

Summary
Review Date
Reviewed Item
מתנה מושלמת לחברה
Author Rating
51star1star1star1star1star