צמיד טניס כוכבים

איך לבחור את צמיד טניס מושלם

איך לבחור צמיד טניס המושלם?

צמיד טניס – איך נולד השם?

צמידי יהלומים או משובצים בזירקונים קיימים מאז ומעולם.
צמידי טניס יפים וזוהרים עם כל בגד ונוח ללבוש. הם מגיעים בצורות וסגנונות רבים, צמיד טניס היא האופציה הפופולארית ביותר מבין סגנות הצמידים המגוונים הקיימים בשוק התכשיטים. צמיד הטניס היא יצירת מופת מושכת את העין מזה כמה עשורים. המונח צמיד טניס משויך לכריס אוורט, כוכבת הטניס המפורסמת, שנחשבת

צמיד טניס מכסף
צמיד טניס

עד היום הטניסאית הטובה בהיסטוריה, שנצפתה מחפשת אחרי צמיד היהלומים שלה בעיצומו של משחק לאחר שזה נפל ממנה במהלכו. צמיד טניס מיוצר מיהלומים קטנים רבים המורכבים על מסגרות מתכת קטנטנות המחוברות זו לזו.

מחיר

מחיר הצמיד תלוי מאוד במשקלו בסוג המתכת ממנה עשויה המסגרת (כסף, כסף מצופה זהב, או זהב) ובאיכות האבנים המשובצים בו (אם זה זירקונים הנמדדים לפי איכות הנצנוץ שלהם או היהלומים המשובצים בו לפי משקלם ואיכותם) . נצנוץ האבנים הוא תמצית היופי בצמידי טניס. זה קריטי מאוד שכאשר חותכים את היהלומים נשמרת האיכות כדי להוציא את הברק הנוצץ של הצמיד.
להלן מספר טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון כשאתם קונים צמיד טניס:
צבע האבנים על צמיד הטניס.
באופן כללי, ככל שצבע האבנים לבן יותר, איכותו גבוהה יותר. צריך להבין שמוטיב זה נלקח בחשבון בתמחור של הצמיד. המטרה היא שהצמיד שלכם יהיה יצירת מופת שתשרת אתכם לאורך זמן.

המתכת חשובה.

לא צריך שיהיה לך צמיד יהלומים מהשורה הראשונה. לדוגמה, זה בסדר, אם אתם מחפשים צמיד טניס זהב, יש אבנים עם גוון צהוב מעט. זה ישתלב עם הזהב ויגרום ללבן ביהלומים להתבלט. עם זאת, אם בחרתם לרכוש צמיד עשוי זהב לבן, חשוב לוודא כי היהלומים נראים חסרי צבע כמעט מאחר וכל גוון צהוב יבלוט על הרקע הלבן של הגדרות היהלום. אם בחרתם על מתכת כסף, ודאו כי הוא מצופה ברודיום שישמור עליו מפני השחרת הכסף לאורך זמן וייתן לו מראה זהה לזהב הלבן (שגם הוא בסופו של דבר מצופה ברודיום)

בהירות האבנים של הצמיד שלך.

בהירות הינה תכונה חשובה להפליא בצמיד טניס. האבנים בצמיד קטנים מכדי שעין בלתי מזוינת יבחינו בפגמים בהם. ולכן יש להקפיד על בהירות האבנים בלבד.

מבנה צמיד הטניס.

מבנה צמיד הטניס שלך צריך להיות יציב מספיק כדי להפוך את הצמיד ללביש לכל אירוע. השיבוץ צריך להיות היהלום כזה שיחזיק באבנים בחוזקה וימנע את נפילתן החוצה. התבוננו בקישורי הצמיד. הם צריכים להיות מספיק חזקים כדי להחזיק את הצמיד. היזהרו גם מהאבזם – זה צריך להיסגר בבטחה ולא להיפתח בקלות. לכן הוא צריך להיות גמיש מספיק כדי להתמודד עם תנועות היד.

 

צמידי טניס בעיצובים מיוחדים

מלבד צמידי הטניס הקלאסיים קיימים גם צמידי טניס בעיצובים מיוחדים, כמו צמיד טניס בצורת כוכבים או צמיד הטניס בצורת לבבות

המלאי של המיוחדים תמיד מוגבל אז בידקו אם הם קיימים במלאי ומהרו להזמין

 

 

הקפידו לבקר בבלוג של Joulou כדי להכיר את הטרנדים החמים בתחום התכשיטים. ב Joulou אנו מתגאים בצמיד הטניס העדין שלנו שמתאפיינים בכסף מצופה ברודיום ובאבני זירקון באיכות AAA שמנצנצים מרחוק ונותנים הרגשה של צמיד יוקרתי שעלה הרבה יותר ממה ששילמתם.

Summary
Review Date
Reviewed Item
צמיד טניס
Author Rating
51star1star1star1star1star

לצמיד הטניס המושלם

SHOP NOW