תכשיטי שמות – עבר הרבה זמן מאז קרי בראדשו ו"סקס והעיר הגדולה"

תכשיטי שמות – עבר הרבה זמן מאז קרי בראדשו ו"סקס והעיר הגדולה"

תכשיטי השם חוזרים אלינו ובגדול. זוכרים את התכנית האלמותית "סקס והעיר הגדולה" בה קארי בראדשו איבדה את שרשרת השם המשמעותית כל כך עבורה, זאת שאפילו שרשרת יהלומים יוקרתית מתנת הבן זוג התורן לא יכולה להחליף? קיים משהו מיוחד בחיבור בין השם שלנו לאמירה האישית שיש לנו בעולם והתכשיט שענדה קארי ייצג בדיוק את החיבור הזה.

תכשיטי שמות

שרשרת שם מלא או ראשי תיבות

עתה הטרנד הזה חוזר לכבוד את רחובות ארצנו. אם תתבוננו סביבכם תגלו שרשראות וטבעות הנושאות לפחות אות אחת, ראשי תיבות של השם או שם מלא.

הטבעות כסף עדינות או תליון בעל נוכחות מעוטר באבנים מנצנצות – תכשיטי השם מלווים רבים מאתנו לאורך היום. העדי, המוענק פעמים רבות כמתנה מיוחדת נשאר עם העונדת אותו לאורך שנים רבות והופך להיות כמעט חלק בלתי נפרד מהגוף.

כשתכשיטי השם פוגשים את המין הגברי

היום, כאשר גם גברים רבים משתמשים בתכשיטים כחלק מאמירה אפנתית אנו מתחילים לזהות את תכשיטי השם לא רק על צווארן של בנות המין היפה.

בפונטים מחוספסים מעט, בייצוג מלא של השם או באמצעות אות ראשונה שרשראות השם הצליחו לחדור סוף סוף גם כפריט גברי. ההבדל העיקרי שנראה מלבד הפונט הוא העיצוב הנקי והפשוט שבו מופיע השם בניגוד לחגיגה המנצנצת ושופעת הזרקונים של הגרסאות הנשיות של התליון.

תכשיט שם: מתנה מכל הלב

לא בכדי תכשיטי השם הפכו למתנה האידאלית. מחד, קל מאד להזמינם (אפילו ברשת האינטרנט) ומאידך הן מעניקות את התחושה האישית כאשר נפתחת קופסת המתנה היוקרתית והשי המנצנץ פוגש חיוך מופתע.

זוהי גם מתנה שאין לה גיל – היא יכולה לשמח ילדת בת מצווה בדיוק כמו שתשמח את סבתא ליום ההולדת. תכשיט השם המעודן מגיע במגוון רחב של פונטים ועיצובים המתאים ככפפה ליד לסגנון עיצובי של כל אחת, והתליון יכול להיות חלק משרשרת עבה בעלת נוכחות או משרשרת דקיקה ועדינה.

לסיכום, תכשיטי שמות חוזרים אלינו השנה והופכים להיות לאחד הפריטים האהובים לכל גיל, לכל מין וכמתנה ספונטנית, רומנטית או לציון אירוע מיוחד.