תכשיטי כסף לנשים – איך לשלב סט תכשיטים ייחודי תוצרת ג'ולו

תכשיטי כסף לנשים – איך לשלב סט תכשיטים ייחודי

כסף סטרלינג 925 הוא מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בתהליך ייצור תכשיטים. החומר בו נעשה שימוש אינו כסף טהור מכיוון שהוא חומר רך ועדין במיוחד. על מנת להפוך אותו לחזק ועמיד יותר מעורבב הכסף עם חומר נוסף, בדרך כלל נחושת, ביחס של 92.5% כסף ו-7.5% הנותרים נחושת, ומכאן שמו.שרשראות בר

ייחודם של תכשיטי הכסף

לתכשיטי הכסף יופי מיוחד, נקי וטבעי. הברק העדין שלהם והגוון הקריר והצלול הופכים אותם לאפנתיים ונצחיים. הם ניטרליים ולכן מתאימים לכל גוון עור ומשתלבים נפלא עם כל בגד. משקלם הקל מאפשר לענוד אותם באופן קבוע. הם עמידים בפני נזקים ואינם נשברים בקלות ומחירם זול בצורה ניכרת מתכשיטי זהב.

קולקציית תכשיטי הכסף של ג'ולו

קולקציית התכשיטים המיוחדת של ג'ולו מאפשרת לך לעצב את התכשיט האהוב עליך מבין מגוון רחב של דגמים נפלאים. שילוב של תכשיטי כסף לנשים מקולקציית ג'ולו ייצור עבורך סט מושלם של שרשרת, עגילים וטבעת בהתאמה אישית ועל פי טעמך המדויק.

אך איך נכון לשלב את השרשרת לעגילים לטבעת למראה מושלם? התשובה טמונה ביתרון שביצירת סט תכשיטים משולב. ענידת תכשיטים מאותה סידרה יוצרת מראה מסודר ונקי, כל אחד מהם מדגיש ומעצים את יופיו של האחר וישנה זרימה יפה ואסתטית בין הבגד לבין התכשיטים.

על מנת לבנות סט שרשרת, עגילים וטבעת כסף מקולקציית ג'ולו, ראשית מומלץ להחליט על קו עיצובי שילווה אותך ומהו המסר שאת רוצה להעביר לסביבתך ולא פחות, גם לעצמך.

 

קוים עיצוביים מומלצים בקולקציית תכשיטי הכסף של ג'ולו

שם. מומלץ לבחור בשרשרת עם חריטת שם, בעברית או באנגלית, טבעת עם חריטת שמך או אות ועגילי אות צמודים.

ילדים. מומלץ לבחור בשרשרת ילדים בתוספת תליונים בהתאם לילדייך, או לבחור בתליוני עיגול עם שמותיהם. תוכלי לבחור טבעת חריטה ולציין את שמותיהם או ראשי תיבות. כמו כן, תוכלי לבחור עגילים צמודים לאוזן, בצורת חמסה לדוגמה ולחרוט את ראשי התיבות שלהם.

שרשרת שם