תכשיט חריטה – טיפים לקנייה חכמה

תכשיט חריטה – טיפים לקנייה חכמה

תכשיט חריטה – טיפים לקנייה חכמה

תכשיטים הם חלק נכבד מהסטייל אשר אנו בוחרים בו ויש להם את הכוח לספר על אישיותנו וטעמנו האישי.

נשים וגם גברים ישמחו לענוד תכשיטים, בעיקר אלה שקולעים לטעמם האישי ושיש בהם אמירה כלשהי. תכשיטי חריטה הם דוגמא מצוינת לתכשיט עם אמירה ברורה.

בטרם תרכשו תכשיט חריטה, חשוב שתתכננו לפני כן כיצד הייתם רוצים שיראה – חשוב שתחשבו על סוג ודגם התכשיט, על סוג החריטה שתרצו, תחשבו האם לשבץ בתוכו יהלום או אולי בכלל זירקון וכו'.

תכשיט חריטה – טיפים לקנייה חכמה

כיום, האפשרויות שמוצעות בתחום התכשיטנות והחריטה הן רבות, תוכלו לחרוט כמעט כל העולה על רוחכם, כל מילה, אות וצורה שתהפוך להיות חלק אינטגרלי מהטבעת, או מהצמיד או כל תכשיט אחר שתחפצו בו.

כל מה שנותר לכם לעשות הוא רק להגיע להחלטה מה אתם בדיוק רוצים ואז לבחור את איש המקצוע המנוסה בתחום, שיביא את כל הרצונות שלכם לכדי מימוש.

לפני הכל יש לוודא מה התקציב שברשותכם שיהיה מותאם לתכשיט החריטה, לפי סוג הציפוי והגודל.

כאן תוכלו לקבל מספר טיפים על בחירה ורכישה חכמה של מגוון תכשיטי חריטה שיסייעו לכם בבחירה נבונה ובעיקר איכותית.

חריטה מקצועית על תכשיט

חריטה על תכשיט עשויה להתבצע בכל אזור שתחפצו על גבי התכשיט – בחלקו הפנימי של התכשיט, החיצוני, במרכז התכשיט או בצדיו השונים, זאת בהתאם לבקשה שלכם.

ניתן לחרוט על כל סוג של מתכת וחשוב לדעת שהחריטה לא מורידה מאיכותה של הטבעת כל עוד מדובר ביד מקצועית שמבצעת זאת.

ניתן לחרוט על הטבעת שם, תאריך, אות, איור וגם כמה מילים שמבטאות הצלחה וברכה. חשוב לדעת מה בדיוק רוצים לחרוט בטרם מזמינים את החריטה ואם לא בטוחים מה מתקבל טוב באמצעות חריטה, ניתן תמיד יהיה להתייעץ עם בעל מקצוע שהוא מומחה בתחום זה, הוא ידע איך להוציא לפועל בצורה מקסימלית ומדויקת כל בקשה ורצון שלכם.

הקדשה אישית על כל תכשיט

מתנה יכולה להיות בכל מיני צורות, אך הסימבוליות שקיימת בחריטה היא תחושת – הנצחיות, ואין כמו מתנה למשהו יקר שמרמזת על האהבה הנצחית שיש לכם אליו.

במידה ואתם מעוניינים להקדיש מתנה ייחודית בצורה של חריטה על גבי כל תכשיט שתבחרו ואינכם יודעים מה לחרוט עליו, אתם מוזמנים להיכנס לאתרים השונים תחת הקטגוריה של 'תכשיטי חריטה' ולקבל השראה מכל התמונות שיופיעו שם ולראות מה מוצא חן בעיניכם.

ניתן לבצע חריטה על גבי תכשיטים רבים ומגוונים כגון: חריטה על טבעת חותם, חריטה על עגילים, על תליון של שרשרת, חריטה על גבי שעונים, חריטה על צמיד לרגל לאישה ועוד.

את החריטה ניתן לבצע על כל סוג של מתכת כגון: זהב, זהב לבן על כסף או כסף מצופה זהב צהוב או ורוד. כמו כן,ניתן לבצע חריטה בעברית או חריטה באנגלית.

סוג החריטה 

החריטה הרגילה היא למעשה חריטה מושחרת שהיא עמידה ויוצאת יפה על התכשיט, במידה וקיימת נטייה, לכל מי שעומד לענוד את התכשיט, לשהייה ממושכת בתוך מים, תהיה ההמלצה לבחור בחריטה שמתבצעת על ידי זריקת צבע ולאחר מכן ייבוש בתנור.

מדובר בחריטה שהעלות שלה מעט יותר יקרה אך היא עמידה לנצח.

ישנה אפשרות אף לחריטה שקופה שהיא עדינה יותר במראה.

להלן דוגמאות של סוגי חריטות וסוגי דגמים:

טבעת חותם לגבר או לאישה – טבעות חותם הן טבעות בעלות נוכחות מאוד גדולה ובעלות מראה מיוחד שמשאירות רושם על כל אחד.

תוכלו לבחור את השם, האות או האיור לפי בחירה ולהוסיף צבע אמייל בגוונים שונים. טבעת זו מיוצרת בכסף, זהב לבן או זהב צהוב.

טבעת חותם לגבר ולאישה

תליון שרשרת לב חצוי – שרשרת לב חצויה מכסף או מזהב היא שרשרת שמחברת בין לבבות לכדי לב אחד שלם.

על כל מחצית לב תוכלו לחרוט את השם של מי שאתם רק רוצים ואוהבים כל כך ובאופן הזה תדאגו שהוא תמיד יהיה קרוב לליבכם.

שרשרת חצי לב מזהב

צמיד כסף עם חריטה – צמיד חריטה לאישה, צמיד סגור וקשיח שיש במרכז דסקית בצורה עגולה שניתן לחרוט עליה אות מונוגרמה. הצמיד עשוי מכסף או מזהב 14K לפי בחירה.

צמיד כסף

צמיד חריטה פתוח – צמיד חריטה פתוח שהוא יותר רחב מהצמיד הנ"ל, וניתן להוציא אותו בשליפה וגם להתאים אותו לכל זרוע. אפשר לחרוט על הצמיד במגוון של פונטים לפי בחירה.

צמיד חריטה פתוח מזהב

צמיד אינפיניטי – צמיד דמוי שרשרת עדין וקסום בצורת אינפיניטי במרכז, יש לו תוספת חיתוך שמות שהוא משולב על הצורה עצמה במגוון פונטים. הצמיד עשוי מכסף או מזהב K14 לפי בחירה.

צמיד שרשרת אינפיניטי

עגילי חמסה – עגילים אלה צמודים לאוזן לפי התאמה. כמו כן, ניתן לחרוט על העגיל כל אות שנרצה. העגילים מיוצרים מכסף או זהב 14K לפי בחירה.

עגילי חמסה צמודיםפ לאוזן

יש עוד מגוון שלם של תכשיטי חריטה מהם תוכלו להתרשם וגם ליצור אחד ייחודי משלכם, עם הרעיונות המקוריים של כל אחד ואחת, בהתאם לטעמכם האישי והתקציב שברשותכם.