שרשרת עם שם – הטרנד האחרון בתחום שרשראות עם שם

שרשרת עם שם – הטרנד האחרון בתחום שרשראות עם שם

שרשרת עם שם – הטרנד האחרון בתחום שרשראות עם שם הטרנד האחרון בתחום שרשראות עם שם

מחפשים מתנה מיוחדת להעניק לבת או בר המצווה, יום הולדת או מתנה מיוחדת לחג? הכירו את הטרנד שחוזר אלינו כיום – שרשרת שם. בעבר, שרשראות אלה עטרו את צווארן של נערות אך היום אנו רואים אותן כמעט על כל אדם – גברים ונשים כאחד בכל הגילאים. המתנה המיוחדת העשויה מזהב, מכסף או מגולדפילד מעניקה את התחושה האישית, כאילו לחשתם את שמו הפרטי של האדם לו אתם מעניקים את השי.

איך מעצבים את השם?

בעבר, שרשראות אלה היו מעוצבות בעבודת יד, כתב מסולסל וייחודי בו כל אות מתחברת באלגנטיות לחברתה. היום, בזכות פלאי הטכנולוגיה שרשראות עם שם מיוצרות בצורה יעילה יותר – כך מחירן הופך להיות אטרקטיבי והמתנה נמצאת בהישג ידו של אחד. השם מעוצב בדיוק כפי שהיה בעבר ונראה כאילו זה עתה נרשם בדיו עשוי זהב. כאשר מחברים את התליון המיוחד לשרשרת עדינה מתקבלת מתנה מופלאה שיכולה ללוות את מקבלה בכל שנות חייו ולהזכיר את הרגע המיוחד בו פתח את הקופסא והופתע לראות שרשרת עם שם הממתינה שיענדוה.

מגוון רחב של פונטים וגדלים

השרשראות מגיעות במגוון רחב של פונטים וגדלים על מנת שתוכלו להתאים את אופי התכשיט למבנה הגוף של מקבל המתנה. לילדות צעירות תוכלו לבחור בתליון קטן ועדין, בכתב יד מעוצב ולגברים בוגרים בשרשרת עם שם המעוצבת בפונט עבה וגדול יותר. תוכלו להשתמש במתנה המיוחד גם על מנת להוסיף את שם המשפחה של אדם או, לחילופין, לרשום את שם שני בני הזוג ולהעניק את המתנה ליום נישואין, לאירוסין או כשי להורים.

התאימו שרשרת והפכו את המתנה למושלמת

כאשר אתם רושים שרשרת עם שם השילוב בין התליון לשרשרת עצמה יעשה את ההבדל. שימוש בשרשרת עדינה וצרה או שרשרת עבה יותר יתאים לאופי האדם שמקבל את המתנה. נגלה לכם טיפ מיוחד כאשר אתם בוחרים את השרשרת נסו לזכור אילו עוד תכשיטים אותו אדם עונד והתאימו אותם בצבע ובסגנון. המתנה המיוחדת ביותר מגיעה עם תשומת לב ומראה כי אכפת לכם מאותו אדם.

שרשרת בהזמנה אישית און ליין המגיעה עד אליכם

אם פעם הייתם צריכים לכתת את רגליכם עד לחנות התכשיטים על מנת למצוא את המתנה המושלמת, היום בעידן הדיגיטלי אתם יכולים להזמין כמעט כל מוצר בלחיצת כפתור. בחרו את השם שתרצו שיצויין על השרשרת והפתיעו את האדם האהוב עליכם כאשר השרשרת תגיע בעוד כמה ימים. נמליץ להוסיף גם הקדשה אישית ואריזה קלאסית לשרשרת – והנה לכם המתנה המושלמת.

עוד פעם פרחים?

אז אם לרגע עלתה בראשכם המחשבה לשלוח זר פרחים או עציץ – נסו לחשוב מחוץ לקופסה. הפכו את היום של מישהו לנפלא באמצעות תכשיט אישי בעיצוב יחודי המגיע עד הבית במהירות ומעטר את צווארו של כל אחד בעיצוב נוצץ במיוחד.

מחפשים את שרשרת השם שלכם? הזמינו עוד היום באתר – לחצו כאן!

שרשראות שם בזמנה אונליין ומשלוח עד הבית - לחצו כאן

SHOP NOW