שרשרת משפחה – להראות אהבה עם מתנה מרגשת

שרשרת משפחה – להראות אהבה עם מתנה מרגשת

מתנה מושלמת לאמא או סבתא

ימי ההולדת של הנשים החשובות לכם בחיים מתקרב ואתם בדילמה: איזו מתנה כדאי לקנות? אתם מרגישים שכבר קניתם להן הכל, מטבעות ועד בגדים ולמרות ההתייעצויות הרבות, לא הגעתם לפתרון שיהיה גם איכותי וגם מרגש. הפעם אתם לא מסוגלים להישאר אדישים, הגיע הזמן לקנות מתנה שתהיה שונה מזו שתמיד קניתם לאורך השנים, אחת שתגרום לנשים שלכם להתרגש ולזכור את המאורע לשנים הבאות.

שרשרת משפחה - להראות אהבה עם מתנה מרגשת

שרשרת משפחה

הפכה עם הזמן לתכשיט מרגש שהרבה אנשים נוטים לקנות באירועים מיוחדים לאימהות ולא רק, גם לבנות הזוג ואף לחברה קרובה. לא מעט פעמים זה קורה שהנשים בחייכם חוגגות יום הולדת או כל אירוע משמעותי אחר ואתם תקועים, לא מצליחים לחשוב אפילו על מתנה מקורית אחת. שרשרת משפחה, היא לא רק שרשרת, אלא אחת שמביאה איתה סיפור, משמעות וזיכרון. לכן, באירוע משמעותי מאוד רלוונטי לחשוב על מתנה מהסוג הזה ולהפתיע אותן.

מאורע כמו יום האם, יכול להיות אופציה נוספת לפנק את הנשים שלכם. בשנים האחרונות אנשים רבים שוכחים לחגוג את יום האם וממשיכים בשגרה. אולם אישה לרוב תמיד זוכרת את היום המיוחד ומצפה מכם, לזכור ולהפתיע. זוהי יכולה להיות הזדמנות מצוינת בשבילכם לעצב עבורה שרשרת משפחה ולרגש אותה במתנה מקורית, אחת שחשבתם עליה הרבה מאוד זמן. שרשרת משפחה מביאה עמה הרבה רגשות וניתן לעצב אותה בצורות שונות: בחלוקה לשלושה עיגולים מחוברים, עיגול אחד שבתוכו קיים העיצוב המשפחתי וכדומה. העיצוב יכול להיות לפני טעמכם האישי ובהתאם לצרכים שלכם. חשוב מאוד להתאים את השרשרת לפי המאורע, יום האם, ימי הולדת, מתנה אישית וכדומה. העיצובים מגיעים בשלל גוונים וכדאי מאוד להכיר את כולם בשביל להתאים את השרשרת הרלוונטית ביותר.

מחשבה על בחירת מתנות יכולה להיות ארוכה ומייגעת ולפעמים מצריכה מכם הרבה כוחות בחיפושים אחר האחת המיוחדת. לא תמיד אתם מוצאים את האחת שתהיה מתאימה ומטרטרים את עצמכם בכל החנויות האפשריות. אחרי שבחרתם את המתנה המושלמת, שרשרת משפחה, תוכלו למצוא מגוון חנויות שמאפשרות לכם שלל רחב של עיצובים העשויים מחומרים שונים כמו: זהב וכסף. לעיתים, ישנם אנשים שיעדיפו חומר מסוים, גם בגלל גוון העור וגם כי שאר התכשיטים שלהם הם בצבע דומה, לכן חשוב לברר את העניין מראש תוך שמירה על סודיות כמובן.

השקעה במתנה לאישה שלכם או לאימא, היא החשובה מבין כולם. בגלל שמדובר באישה מיוחדת, זו שתמיד נמצאת לצדכם בכל מצב בחיים, זו שקשובה לכם ורוצה תמיד בטובתכם – בשביל להראות להן כמה הן חשובות ומיוחדות, צריך לקחת את ההזדמנות הזו ולהעניק להן משהו מקורי, מעוצב, ייחודי ואישי. מגוון המתנות שקיימות בקטגוריה הזו הן רחבות ומגיעות לאין סוף אפשרויות. בשביל שתוכלו למצוא את המתנה הנכונה, גם מבחינת העיצוב ולכל מטרה, עליכם להיות ממוקדים, לחשוב על שי שיכול לרגש ואחד שמשלב את העבר והעתיד. בהצלחה!

באתר ג'ולו תוכלו למצוא קולקציות מיוחדות של תכשיטים לכל אירוע או כל סוג מתנה, לחצו כאן והזמינו בקלות!

רוצים להגשים משאלה ולבוא עם המתנה המושלמת?

SHOP NOW