שרשרת שם – טאץ' להופעה המושלמת לנשף סיום תיכון

שרשרת שם – טאץ' להופעה המושלמת לנשף סיום תיכון

תריסר שנים עברו בבית הספר והמעבר לשלב חדש בחיים מצוין בנשף מרגש. אם אתן מתלבטות מה ללבוש, איך לעצב את השיער ואילו אקססוריז אפשר להוסיף לערב הנפלא הזה – המאמר הבא מיועד בדיוק עבורכן.

שרשרת שם

מתחילים מהשמלה

נשף הסיום הוא היום שבו אתן יכולות להיות נסיכות ליום אחד. הרגע שבו תכנסו עם שמלה שבחרתן בקפידה ותדהימו את הסובבים. יש משהו בסגנון הלבוש המיוחד הזה, השובר את הלוק המוכר של הג'ינס והטי שירט שמכניס את כולם לאווירה מיוחדת של נשף קלאסי. בחרו שמלה שמחמיאה לגוף, כאשר את הצבע כדאי להתאים לשיער או העיניים.

התאמת נעלי העקב שלכם לשמלה

אחרי שבחרתן את השמלה שתלווה אתכן במהלך הערב מגיע תור הנעליים. עקב קטן יהיה נוח יותר מעקב מוגזם ועדיין יעניק את המראה העדין שמשתלב בצורה נפלאה עם השמלה. צבע הנעליים צריך לדבר עם לפחות אחד מהצבעים בשמלה שלך (במידה ובחרת בשמלה המשלבת מספר גוונים).

אם השמלה קצרה יחסית מומלץ לשלב גם גרביונים המעניקים מראה מושלם לרגל ומתאימים לערבים קרירים יותר.

תכשיטים מתאימים

שמלה יש. נעליים בחרתן. עכשיו נחזק את הנוכחות ואת תחושת ה"וואו" עם האקססוריז המתאימים. הדרך בה השמלה מתחברת לכתביים תקבע את סוג השרשרת שלך. אם קיים מחשוף עדין אפשר להשתמש בשרשרת עדינה עם תליון המושך את העין. היום אנו רואים את התליון היפה והפונקציונלי ביותר – זה שיסייע לעלם שהתבייש כל השנה לגשת אליך לגלות איך קוראים לך.

אנו מתכונים כמובן לתכשיט השם. את יכולה להסתפק בראשי התיבות או לכתוב את השם הפרטי בעברית ובאנגלית. אם השמלה מעט מנצנצת שרשרת עם מספר אבני חן תהיה החיזוק המושלם ללוק היוקרתי.

השיער והאיפור

השלב האחרון ביצירתשרשרת שם לנשף מראה הנסיכה הוא השיער. לכבוד הנשף תוכלו לסלסל אותו בעדינות, להרים מעט את השיער בחצי קוקו או לשזור בעדינות אקססוריז מנצנצים ליצירת המראה המושלם, כמו סיכות צד המשלימות את התכשיט. לפני האירוע עצמו כדאי ללבוש את השמלה ורק אחר כך להתאפר בעדינות (על מנת שהאיפור לא יהרוס את השמלה).

כעת אתן מוכנות, צאו לכבוד את רחבת הריקודים עם המראה המושלם!