שרשראות לנשים עם קריצה

שרשראות לנשים עם קריצה

אמירה אישית וסגנון נמצאים בכל דבר ועניין. בלבוש, בעיצוב הבית וכמובן גם בנישת האקססוריז המתפתחת. בשנים האחרונות יותר ויותר נשים מבקשות לקחת חלק בעיצוב התכשיטים שהן עונדות.

מותגים שונים מאפשרים לנשים לעצב את התכשיטים שלהן באמצעות הרכבת חלקי התכשיט על פי טעמן האישי, ומותגים אחרים מאפשרים לנשים לקחת חלק בעיצוב ולייצר שרשראות שיש בהן אמירה אישית שלהן.

שרשראות לנשים עם קריצה

שרשראות מיוחדות לחריטה

הדרך הפשוטה לשלב אמירה אישית היא בעזרת שרשראות מיוחדות לחריטה. בעבר השתמשו בחריטה לכתיבת שמות על השרשרת בלבד, אבל היום השמים הם הגבול.

דרכים מעניינות לייצר ייחוד הן באמצעות בחירה של מסר. מדוע שלא תכתבי לעצמך מסר עוצמתי שאותו תענדי מידי יום על צווארך? למשל; You only live once  או תזכורת נצחית באמצעות חריטה – Joy, Live, Laugh.

דרך נוספת לאמירה אישית באמצעות שרשראות לנשים היא בחירה של עיצוב שמסמל עבורך משהו ייחודי. למשל דמות של רקדנית ואמירה Dance Like Nobody's Watching. בצורה זו יכולה שרשרת לשמש כמסר אישי למדי.

התאמת עיצוב שרשראות לנשים לצורך חריטה

על מנת שתתאפשר חווית עיצוב אישית יש לגבש מספר החלטות. הראשונה שבהן היא החומר שממנו תעוצב השרשרת. בתכשיטים שכאלה, שיש להם מסר אישי וישמשו אותך לזמן ממושך, חשוב לבחור בחומרי גלם איכותיים.  לאחר בחירת חומר הגלם יש לפנות לחברות תכשיטים שמתמחות בשיטת העיצוב השיתופי עם הלקוחות. בקטלוג של החברה יוצגו מספר רעיונות למשטחי תליונים, אך לצד זה יהיו פתוחים לאפשרות לעצב את התליון באופן אישי וייחודי.

לכל חריטה המשטח שלה

כדאי להתחיל במסר, ולצד זה יש להתאים את המסר לתליון כששני האלמנטים משלימים האחד את השני. עוד קריטריון שיש לתת לו דגש הוא התאמת המסר לגודל המשטח של התליון. יש לחשב את גודל האותיות הרצוי לגודל התליון המתבקש.

אין כמו לקרוץ לאישתך עם שרשרת חדשה, הזמן כאן

SHOP NOW