פרסונליזציה והתאמה אישית מגיעה לתחום התכשיטים

פרסונליזציה והתאמה אישית מגיעה לתחום התכשיטים

פרסונליזציה והתאמה אישית של תכשיטים

הפרסונליזיה וההתאמה האישית מגיעה לתחום התכשיטים והאפנה בטכנולוגיה חדשנית

אתר חדש ומתקדם בתחום הסחר האלקטרוני, תחום שאף הוא  עושה צעדי ענק לאחרונה, פונה אל היוצרים בנשמה שבינינו ומציע בפשטות ממכרת האפשרות לעצב לעצמך את התכשיט והאמירה שלך, במגוון אפשרויות עיצוב והתאמה אישית.

סיגל מאור וקארן אבנם הן נשות קריירה ותיקות בעולם העסקי אשר חברו למפעל ייצור מהמתקדמים בארץ והקימו מותג חדש ונוצץ בתחום התכשיטים.

האסטרטגיה המעניינת של JOULOU סובבת סביב דור ה maker's, אנשים מן השורה אשר רוצים להטביע את חותמם ועולמם האישי לתחומים רבים בחיים, מאופנה ותכשיטים ועד רהיטים' מכוניות ועוד. במותג מגדירים את JOULOU כ "WORKSHOP  מעורר השראה ובו מגוון חדשני של תכשיטים, חומרים, פונטים, כלי עיצוב וצורפות פרסונליים, אך גם פשוטים ואינטואיטיביים, שיהפכו את תהליך עיצוב התכשיט לאישי, נגיש, יצירתי ומהנה מאי פעם"

עולמות שלמים היום בארץ ובעולם בתחום הצרכנות מאפשרים ללקוח להיות שותף משמעותי בעיצוב.

ב JOULOU, מותג תכשיטים מעניין במיוחד, לקחו את התחום והנגישו אותו בטכנולוגיה מתקדמת לקהל הלקוחות המגוון אליהם המותג פונה ולמעשה מאפשר בכל תכשיט לעשות שינויים במגוון רחב של יכולות עיצוב מתאימים לכל לקוח.

תחום הסחר האלקטרוני בעולם התכשיטים

המספרים של הצרכנים הישראלים אשר רוכשים באונליין הולך ועולה משנה לשנה ועסקים רבים בתחום משקיעים רבות בחוויית הלקוח בתהליך הרכישה לאורך כל הדרך.

ב JOULOU ישנם מחירים טובים אשר משתנים לפי תקציב הלקוח כאשר החלק המשמעותי הוא היכולת לבחור את המתכת ובכל להתאים את התכשיט לתקציב האישי.

אמנם התכשיטים מוצעים במתכות אציליות בלבד, כסף 925, מצופה זהב וזהב 14K אך יכולת הבחירה האישית של כל לקוח מאפשרת מרווח גדול בין המחירים.

לכך נוספת חוויה של חריטה אישית במגוון פונטים, ציורים ואלמנטים מעולמות שונים כאשר כל בחירה מתבטאת ביכולת ויזואליות לראות את העיצוב על גביי התכשיט עצמו ובכך מייתרת את הפער הקיים בין ההבטחה למוצר אשר מתקבל בפועל.

עוד מציע המותג משלוחים חינם תוך 48 שעות מזמן הייצור, אפשרות החזרה פשוטה עם מדבקת החזרה בכל אריזה ובכל מקרה בו הלקוח מבקש להחזיר ב JOULOU מאפשרים זאת ללא שאלה בניכוי עלות של ההתאמה האישית, חווית לקוח לכל אורך הדרך ושירות לקוחות מצוין – תחום ששתי היזמיות המנוסות מגיעות ממנו לאורך השנים בחברות הגדולות במשק.

ב JOULOU מאפשרים מעבר לכל יכולות האונליין המקובלות גם איסוף עצמי, תשלום בעסקה טלפוני ושיח פתוח עם הלקוחות המבקשים התאמה אישית נוספת.

לרכישה קלה ומהירה באתר Joulou, לחצו כאן!

אמרתם פרסנוליזציה ועיצוב אישי - אמרתם JOULOU

SHOP NOW