טבעת חריטה

להטביע חותם על התכשיטים שלכם

להטביע חותם על התכשיטים שלכם

מחפשים את המתנה המושלמת להעניק לאישה או נערה? גלו את היופי הגלום בטבעות בסגנון תכשיטי המלוכה להן היה תפקיד ברור – הטבעת חותם על שעווה ששימשה הן לזיהוי וודאי של השולח או לאיטום המעטפה על מנת שלא תפתח על ידי זרים. כיום, טבעות חותם לנשים מופיעות בעיצוב ססגוני ומלכותי לא פחות ועל חלקן השטוח אפשר לראות סמלים שונים, ציטוטים, שמות או עיטור אבסטרקטי מסוגנן.

להטביע חותם על התכשיטים שלכם

העיצוב המיוחד של טבעות החותם

תוכלו למצוא את טבעות החותם במגוון של עיצובים בגדלים שונים ובצבעים מגוונים. הטבעות מגיעות עם הטבעות שונות ויכולות לכלול גם אבני חן או יהלומים. בעוד טבעות החותם מייצגות כוח ועוצמה בקרב גברים כאשר טבעת זו מונחת על ידה של אישה היא מייצגת בדיוק את המסר ההפוך – קלאסיקה ועדינות לצד סגנון שיקי ואופנתי מיוחד. החזרה של עיצוב זה לאופנה לוותה בסגנון לבוש בוהמי (או בוהו-שיק בגרסתו המודרנית) וכן בעיצוב אלגנטי או עסקי.

טבעת חותם כטבעת נישואין

טבעות חותם לנשים יכולות לשמש גם כטבעות נישואין, מתנה ייחודית מאין כמוה שאין שנייה לה, במיוחד כאשר אתם מוסיפים הטבעה יחודית לכם עם סממנים אישיים. עד היו אנו רואים את טבעות החותם מעטרות את ידיהן של בנות האצולה המודרנית (כמו קייט מידלטון), שחקניות הוליוודיות וזמרות מוכרות. גם בארץ לפני מספר שנים נערך מפגש מיוחד של עשרה סלבס, ממפורסמי הביצה הישראלית, שעיצבו לעצמם טבעות חותם מסוגננות ואישיות.

אין ספור סגנונות – מגוון רחב של חומרים

יתרונה של טבעת החותם הוא האפשרות לשנות חלק קטן בלבד בטבעת (החלק השטוח) ולהפוך את הטבעת לקלאסית וסולידית או לבעלת אמירה מודרנית אופנתית. שימוש בצבע וצורה לצד חומרים שונים אותם אפשר לשלב בטבעות (כמו כסף, זהב, גולדפילד או אבני חן) יוצרים אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות בקשת של צבעים לעיצוב. כיום, ניתן לא רק לעצב את הטבעת ביד אלא מכונות חריטה מיוחדות משמשות על מנת להוסיף את האמירה היחודית בתוך דקות ספורות ולדמות גם עיצובי טבעות קיימות מבית סבתא לאחר שהטבעת המקורית התבלתה לאורך השנים.

להעניק מתנה אישית מכל הלב

לסיכום, אם אתם מעוניינים להעניק מתנה אישית, מרגשת במיוחד, לאישה קלאסית או נערה, שי שילווה אותה במשך השנים הבאות – טבעות חותם לנשים מהוות המתנה המושלמת. אל תחסכו בקופסת המתנה והפכו את הרגע שבו תציגו את הטבעת למרגש כפליים. אם אתם משתמשים בטבעת כהצעת נישואין, כטבעת אירוסין או טבעת לחתונה בחרו בעיצוב מיוחד מטבעת זהב שיפגין עד כמה אתם אוהבים את האישה שלצדכם.

טבעות הן דרך נפלאה להפתיע את האהובים שלכם ובמיוחד טבעות החותם שעברו דרך מרתקת לאורך ההיסטוריה מחפץ המיועד למשפחות האצולה והמלוכה לתכשיט מעוצב, קלאסי ויוקרתי שאין מודרני ממנו. כי ביננו לאחר שקייט מידלטון התחתנה עם טבעת בסגנון, מי לא תרצה להרגיש נסיכה ליום אחד?

באתר ג'ולו תוכלו למצוא מגוון טבעות בעיצובים שונים והכי חשוב, ההזמנה באתר קלה וידידותית – לחצו כאן להזמנה

 

מטביעים חותם עם טבעת החותם החדש מבית JOULOU

SHOP NOW