טניה וינוקור מעצבת את ה JOULOU שלה

טניה וינוקור מעצבת את ה JOULOU שלה

 טניה וינוקור מעצבת את הטבעת שלה עם Joulou טניה וינוקור מעצבת את הצמיד שלה עם Joulou טניה וינוקור

טניה וינוקור היא אישה עצמאית וחזקה והסיפור שלה הוא סיפור הצלחה של ילדה, בת לעולים מברית המועצות לשעבר שעלתה ארצה בגיל 8.

כבר בגיל 4 למדה טניה בלט קלאסי וכינור, והופיעה לראשונה על במה בשירה.

בגיל העשרה, לאחר עלייתה ארצה, המשיכה לתרגל את הנגינה בכינור בתזמורת והוסיפה לימודי בלט מודרני וג'אז. בשלב זה התחילה בצעדיה הראשונים בריקוד הפלמנקו וכבר בגיל העשרה הופיעה בארץ ובעולם, ומאז לא עצרה לרגע.  טניה הפכה את אהבתה הגדולה לקריירה משגשגת, בראשיתה, הופיעה בלהקת "מיומנה" באופן קבוע ולאחר מכן, הקימה מופע עצמאי בסגנון ספרדי עם עיבודים מיוחדים לשירים ידועים, בשילוב נגנים נוספים, זמרים ורקדניות.

לימים, הפך המופע להרכב שפועל עד עצם היום הזה, להקת "סינקו5 ."

מעניין לגלות את ההשפעות המוזיקליות שלה ששואבות השראה ממקומות שונים בעולם, ממוזיקה קלאסית, דרך מוזיקה אתנית, להיטי היפ הופ ועוד.  החיבור שלה לתרבות הלטינית והספרדית הוא מפתיע ועוצמתי. מבטאה את החיבור בהופעותיה עם הכינור, בנגינה בכלי הקשה ספרדי מסורתי – תוף הקחון וכן בריקוד הפלמנקו הידוע.  לאחרונה הופיעה טניה באירוע Jaffa TEDx ביפו וזכתה לתשואות בעקבות הופעתה המקורית והסוחפת. בימים אלה עובדת על פרויקט מוזיקלי חדש שהוא בלנד של מוזיקה ישראלית, צוענית- אוריינטלית, עם המון גרוב ונשמה. המופע החדש יכלול את הרכב הנגנים המלווים אותה בעשר שנים האחרונות.

טניה עצבה צמיד ועגילים הנושאים את האותיות הראשונות של שמה, T ו-V .

למעבר לרכישה מקטגוריית הצמידים המיוחדות של ג'ולו לחצו כאן והזמינו את הצמידים של Joulou בקלות ובמהירות באתר

התחדשי בטבעת אות בדיוק כמו טניה!

SHOP NOW