טבעת חותם עם חריטה – חריטה של שם בעיצוב מיוחד

טבעת חותם עם חריטה – חריטה של שם בעיצוב מיוחד

מחפשים דרך לשלב את עיצוב התכשיטים המודרני עם אמירה אישית המוענקת לאדם אהוב כמתנה – העניקו לו או לעצמכם טבעות חותם עם חריטה. סטייל זה החל לככב על ידיהם של שחקני הוליווד וזמרים מפורסמים ומאמצעי ששידר שררה ומעמד, לצד התפקיד הייחודי באיטום מעטפות השעווה – הפכו טבעות החותם למאפיין אפנתי אישי.

חריטה של שם בעיצוב לב

טבעות חותם עם חריטה משמשות הן גברים והן נשים בעלי אמירה אפנתית אישית חזקה. צורת ענידת הטבעות שונה ממדינה למדינה כאשר בשווייץ למשל גברים עונדים את הטבעת על אצבע הימנית של יד ימין בעוד בצרפת גברים יענדו דווקא על ידם השמאלית.

הטבעת, בעלת ההיסטוריה הארוכה כמייצגת בעלי תפקיד או מעמד שימשה על מנת לאטום מעטפות באמצעות שעווה תוך הוספת חתימה ייחודית שבימי קדם לא היה ניתן לזייפה בקלות.

ההוכחה כי המעטפה לא נפתחה הייתה הסימן הייחודי שהוטבע ויצג את מעמד המלך, המלכה, הקיסרים השונים או ראשי משפחות מוכרות שחיה או צמח כלשהו סימנו אותם ויוצגו על ידי הטבעה מתאימה.

מגוון חריטות מרהיבות

גם היום, המראה המרשים של הטבעת שעל חלקה החלק מוטבע סמל או סימן אישי מאפיין אישי ציבור רבים. נוכל לראות את הטבעת מככבת בחתונות של סלבס לצד בעלי ממון.

הטבעות של המאה ה-21 כוללות הטבעה של בעלי חיים כמו נמרים ואריות הקורצים לסמלים המוכרים של מהמאה ה-17, נראה טבעות חותם עליהם מוטבע שם מלא או ראשי תיבות של האדם העונד אותן, לבבות בעיצובים שונים מייצגים את תחושת האדם שהעניק את הטבעת כמתנה וכן סמלים עתיקים יותר המסמנים השתייכות לקבוצת עלית.

מתנה אישיתחריטה של שם על טבעת - הטרנד של המפורסמים

אחת המתנות האישיות יותר שאפשר להעניק היא טבעת חותם עם חריטה הכוללת את השם הפרטי בפונט מלא או ייצוג של ראשי התיבות באותיות לועזיות מסולסלות.

פעמים רבות נראה את טבעות הזהב מעוטרות ביהלומים קטנים המוטבעים על גבי הכיתוב ומעניקים לטבעת מראה יוקרתי ואצילי.

לצד חריטות אלה ניתן להוסיף סמלים או ציורים ואפילו סימנים או אותיות מהמורשת היהודית ומהקבלה כמו מגן דוד או מילים הנחשבות לבעלות סגולה מיוחדת ומזל.

למעבר לרכישה מקטגוריית הטבעות המיוחדות של ג'ולו לחצו כאן והזמינו את הטבעות בקלות ובמהירות באתר

 

איפה קונים טבעת עם חריטה אישית? ממש כאן!

SHOP NOW