צמידים לגבר

מהם חמשת התכשיטים לגבר המומלצים ביותר

טרנדים בתכשיטי גברים

אם אתם חושבים שראיתם לאחרונה יותר גברים שעונדים טבעות, צמידים ותליונים אתם לא טועים.

הטרנד, שהחל לפני מספר שנים, תפס היטב בכל העולם והתפשט במהירות יש שאומרים בזכות האינסטגרם.

גברים היום לא מדפדפים במגזיני אופנה, אבל הם כן מסתכלים על אינסטגרם , וכאשר מובילי הטרנדים בעולם מעלים פוסטים אינסופיים באינסטגרם, ומספרים לחברים שלהם מה הם לובשים הטרנדים מתפשטים כמו אש בשדה קוצים – .אינסטגרם וסנאפצ'אט שינו את המשחק.

בהחלט ניתן לראות בכל הרשתות החבריות את הגברים מתהדרים בתכשיטי גברים

קולקציות חדשות נולדו עבור הגברים, הן בתחום הטבעות, צמידי גברים, ושרשראות לגברים.

המכירות העולמיות של תכשיטי יוקרה לגברים הגיעו ל -5.3 מיליארד דולר בשנת 2017, לעומת 4.3 מיליארד דולר ב -2012, עלייה של 22 אחוזים, לפי נתוני חברת מחקר השוק Euromonitor International. זה אולי לא נראה כמו בהשוואה למכירות של 31.9 מיליארד דולר בענף הנשים בשנת 2017 – אבל הצמיחה של הגברים עולה באופן חד וקבוע.

פריטים מובילים

טבעת חותם

טבעות לגבר הן פריט הגברים החם ברחבי העולם, כאשר NPD Group מציינת כי בארצות הברית הם "מניבים שליש ממכירות התכשיטים של הגברים וכמעט שני שליש מהצמיחה בענף. שרשראות הם הקטגוריה מספר 2 שמייצרים רבע מהמכירות. "

טבעות לגברים הפכו פופולריות מאוד ובהן  טבעות חותם בעלות נוכחות ואמירה אישית, ניתן לבחור מכסף 925 , כסף בציפוי זהב או זהב

מה הלאה?

הערה לבחורים הרגישים לטרנד: להשיג שרשרת.

תכשיטים מילאו תפקיד גדול יותר ויותר בקולקציות הגברים המובילות, מגוצ'י ועד שאנל, כך שהמסלול הוא המקום לחפש בו את הדבר הגדול הבא בתכשיטים.

אבל כמו באופנה, גם הקווים בין תכשיטים לגברים ונשים מיטשטשים יותר ויותר.

אולי יום אחד תכשיטים יהיו יוניסקס.

אחד האביזרים המובהקים שמתאימים הן לגברים והן לנשים, היא שרשרת בר בתלת מימד המאפשרת חריטה וביטוי אישי של האהובים עליך, ניתן לבחור בשרשרת מכסף 925, או בציפוי זהב או מזהב, ואף ניתן לשלב את הבר עם שרשרת עור

עוד שרשרת שמתאימה מאוד לגברים היא שרשרת עם תליון תמונה, חריטה מיוחדת בגרפיקה עדינה של קווי המתאר של תמונה לבחירתך

ללא ספק הטרנד החם של השנה הוא גורמט לגבר , הגורמט יכול להיות מטבעות עבות בלבד וגם עם לוחית המאפשרת חריטה אישית של ביטויים מדליקים

 

מתאים למראה

 

חלק מהגברים, מתחילים להתייחס לתכשיטים שלהם כמו שנשים עושות, לובשות תכשיטים שונים במהלך היום מאשר בלילה, תכשיטים שמותאמים לארוע או לבילוי בשעות הערב, ובוודאי יש להתאים את התכשיט לסגנון הלבוש.

למהלך היום ולאווירה ספורטיבית מומלץ לשלב גורמט לגבר מכסף 925 ולחרוט עליו אמירה אישית כמו – מלך, KING,  או אפילו מלאך

גברים בכל העולם רואים כעת תכשיטים "כחלק מתלבושת", לשעות הערב מומלץ לבחור תכשיטי זהב, שרשרת או טבעת חותם

תכשיטים עם משמעות

גברים רוצים תכשיטים שיש להם משמעות מסוימת  הם רוצים שהתכשיטים שלהם יהיו יחודיים, שיהיו חלק מסיפור הסיפור שלהם.

היא מציינת כי הקונים יוכלו להתאים אישית את בחירותיהם – טיפי הצמיד "עשויים להיות כסף מצד אחד ואוניקס מצד שני", והם יישלחו בקופסת מתנה שניתן להתאמה גם היא בגוון ירוק זית.

עבור גברים כמו גם נשים, תכשיטים הפכו לסוג של ביטוי עצמי, וסוג הסמל האישי שפנה בחוזקה לאלפי

 

אם את רוצה לפנק את הגבר שלך את יכולה לבחור לו צמיד מכסף לגבר ולהוסיף עליו חריטה משפט מרגש שיהפוך את התכשיט שאת קונה לו לארוע מיוחד אם זה כמתנה ליום הולדת, מתנה ליום נישואין או מתנה ליום האהבה למתנה ייחודית אישית וריגשית
לקניה

לקטגוריית תכשיטים לגבר

SHOP NOW