הזמנת תכשיטים בעיצוב אישי – 10 חוקים שחייבים לזכור לפני שמזמינים תכשיט באינטרנט

הזמנת תכשיטים בעיצוב אישי – 10 חוקים שחייבים לזכור לפני שמזמינים תכשיט באינטרנט

בעידן המודרני תמו הימים בהם רכישת תכשיטים חייבה הגעה אל החנות ובחירת תכשיט מתוך קולקציה מצומצמת ומוגבלת.

האינטרנט הביא למהפך בחווית הקניה והפך אותה לקלה ונגישה ויתרון זה לא פסח גם על עולם התכשיטים. אך לפני שרוכשים תכשיטים מחנויות אינטרנט, מומלץ לשים לב למספר דברים חשובים.

10 החוקים 

  1. מידות – מומלץ לוודא מראש מהי המידה המתאימה. בקניית צמיד מומלץ למדוד את פרק היד בעזרת סרט מדידה, ולאחר מכן להחליט כמה סנטימטרים נרצה להוסיף בהתאם למידת הרווח בין היד לצמיד. אותו הדבר נכון גם לשרשראות. במדידת היקף טבעת מומלץ להשתמש באפליקציות ייעודיות הקיימות במכשירי הטלפון הנייד (Ring Sizer או Ring Size Finder).
  2. אחריות – נמליץ לוודא כי החנות מספקת אחריות לתכשיט ולכמה זמן. חנות תכשיטים מקצועית ורצינית תספק עבור מוצריה אחריות לפגמים או תקלות.
  3. מדיניות החזרה – מומלץ לוודא כי החנות מאפשרת החזרת המוצר במשך פרק זמן סביר מרגע הרכישה במידה והלקוח אינו מרוצה, התחרט או שהמידה אינה טובה.
  4. תמונות התכשיט – מכיוון שאין ביכולתנו להתרשם  מתכשיטים בעיצוב אישי במציאות, מומלץ לבחור בתכשיטי המוצג במספר תמונות בזוויות שונות. חשוב להבין מהו הצבע האמיתי, לקבל מושג לגבי הפרופורציות, הגודל ועוד.
  5. הדמיית התכשיט – באתרים בהם הלקוח מעצב את התכשיט בעצמו, מומלץ לבדוק האם האתר מציע הדמיה של התכשיט, ובמידה ולא, מומלץ לבקש.
  6. חומרים – ככל שהחומרים אציליים ויוקרתיים יותר, כך התכשיט ייראה נפלא ויהיה עמיד יותר בפני נזקים. מומלץ לבחור בחברת תכשיטים המשתמשת בחומרים הטובים ביותר. מעבר לכך, אנשים רבים אלרגים לחומרים מסוימים ואין כל צורך לקחת את הסיכון ולפגוע בבריאות.
  7. משלוח – מכיוון שתכשיט הוא יקר ערך ועדין, מומלץ לוודא כי ישנה אפשרות לשלוח את התכשיט לביתכם באמצעות שליח וכי חברת התכשיטים אחראית עד להגעת המוצר ללקוח.
  8. אמינות החברה – מומלץ לברר אודות החברה ממנה אתם מתכוננים לרכוש את התכשיט ולקרוא המלצות של לקוחות ברשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל. במידה וישנו ספק לגבי אמינותה, עדיף להמנע.
  9. מפרט טכני של התכשיט – חשוב לקבל מידע מפורט ומדויק ככל האפשר אודות התכשיט הנבחר. מידע זה יכלול את החומר ממנו הוא מיוצר, מידות, טכניקת עבודה ועוד.
  10. שירות לקוחות – חשוב לוודא כי ניתן ליצור קשר ישיר עם החברה בין אם באמצעות צ'ט, מייל, פניה ישירה לאתר או טלפונית. זמינות החברה והשירות הניתן על ידה הם גורמים חשובים במידת הצורך.

 

הזמנת תכשיטים בעיצוב אישי הזמנת תכשיטים הזמנת תכשיטים באינטרנט