מתנה לאמא הטרייה

כך תבחרי תכשיטים לאמא הטריה

כך תבחרי תכשיטים לאמא הטריה

לידה היא חוויה עוצמתית מאוד, אך מלבד האושר וההתרגשות עד אין קץ, חווה האם הטרייה גם קשיים ואתגרים רבים. בתום הלידה היולדת תתמודד עם מציאות חדשה, לעיתים כאבים, חולשה ועייפות והיא בוודאי תשמח לתשומת לב ופינוק במיוחד במתנה אישית עבורה.

אם כך, נשאלת השאלה – איזו מתנה מתאימה לאם הטרייה?

הדבר הראשון שעולה בדמיון כמתנה ראויה תהיה ערכת לידה עם תכשירים ריחניים, בגד או תיק גדול שתוכל להעמיס בו את כל החיתולים של התינוק ועוד.

אם אתם רוצים להיות מיוחדים ומקוריים, ולהעניק לה מתנה שלא כל אחד חושב עליה, אולי כדאי שתבחנו את האופציה של בחירה בתכשיט, לנו אין ספק שמדובר במתנה האולטימטיבית לאם הטרייה.

תכשיט לאמא

הדרך לסמן אהבה

אז אם ממש עכשיו החברה הכי טובה שלך ילדה או הבת שלך נמצאת בחדר לידה זה בדיוק הזמן לשקול מתנה ליולדת, כזו שהיא תאהב ותציין עבורה את היום הכי מאושר בחייה, עם כל המורכבות שבו. תכשיט הוא מתנה שהיולדת תעשה בו שימוש רב והוא יזכיר לה את היום המאושר.

יש מנעד של תכשיטים לאמהות שתוכלו לבחור, כגון עגילי זהב או שרשרת עם תליון או צמיד עם חריטה בהתאמה אישית, כל אלה תהיינה בחירות מצוינות.

בנוסף לזאת, היכרות שלכם עם היולדת תצליח לסייע לכם לבחור את התכשיט שמתאים לה במיוחד.

תכשיט כמתנה ליולדת שהפכה לאימא טרייה יוכל לשמש אותה לזמן ממושך, בנוסף, העובדה שבכל עת שהיא תענוד את התכשיט הזה יהיה לזכר אהבתכם וההוקרה בהשקעה שלכם שיישאר חרוט בזיכרונה לעד.

תקציב לכל כיס

מצד אחד אתם באמת רוצים לשמח את האם הטרייה שזה עתה ילדה ומצד שני אתם לא רוצים לחרוג מהתקציב שהקצבתם לכך.

כאן תוכלו בתקציב שהוא לגמרי הגון ומשתלם לכל כיס, לבחור מתוך מבחר שלם של תכשיטים ומחירים, את התכשיט היפה בהתאם לתקציב שברשותכם ולפי טעמה האישי.

תחשבו מה היא אוהבת לענוד יותר טבעות מעוצבות, או אולי שרשראות לנשים מעוצבות, או אולי בכלל צמיד, ותחפשו באותה קטגוריה את התכשיט שיהלום אותה ביותר.

מגוון של תכשיטים

אז כבר החלטתם לפרגן את היולדת בתכשיט קסום שמגיע עם הקדשה שתזכיר לה תמיד את השינוי בחייה ואת זה שהיא תמיד תהייה יפה ומיוחדת עבורכם.

להלן כמה דוגמאות של תכשיטים שפונים בדיוק לאמא הטרייה ויכולים להוות מתנה משולמת כגון: שרשרת זהב עם תליון אישי שעליו חרוטה האות הראשונה שלה, טבעת עם שם, שרשרת ילדים עם תליון של ילד או ילדה, עגילי חמסה נוצצים שישמרו עליה, והכל במגוון שלם של מתכות אציליות בלבד – כסף, מצופה זהב או זהב.

להלן כמה הצעות של תכשיטים שיכולים להתאים כמתנה קסומה לאמא הטרייה

Make Me Girly

בתוך קולקציית שרשראות לנשים, תוכלו למצוא גם שרשרת ילדים לאמא שזה עתה הביא ילדה או ילד לעולם עם תליון קסום בצורה של ילדה שמאפשר גם חריטה של השם שלה או של הילדה. שרשרת זו יכולה להגיע בדמוי של ילד או מספר של ילדים. מגיעה בכסף, כסף מצופה זהב או זהב 14K.

שרשרת ילדים תליון
שרשרת ילדים תליון

Make Me Fabulous

שרשרת אישית ומיוחדת שתלווה את היולדת שנים ארוכות, היא מורכבת משתי לוחיות מלבן שמחוברות וביניהן קיים חיתוך לב כמחווה על אהבתכם אליה. על כל לוחית אפשרות לחרוט משהו אישי עם הוספה של פונט שונה. השרשרת מגיעה בכסף, כסף מצופה זהב או זהב 14K.

 

שרשרת חריטה בהתאמה אישית

Make Me Colorful

טבעת שם מיוחדת יפה במיוחד ניתן לחרוט את שמה של האם על הטבעת או כל דבר אחר שתחפצו וניתן להוסיף מסביב השם ציפוי אמייל בגוונים שונים. הטבעת מיוצרת בכסף, כסף מצופה זהב או זהב 14K.

טבעת שם מיוחדת

Make Me Joyful

צמיד שרשרת יפהפה עם דיסקית עדינה ועגולה שגם עליה ניתן לחרוט שם בפונטים שונים. צמיד זה עשוי מכסף, כסף מצופה זהב, או זהב 14K לבחירתך.

צמיד שרשרת

Make Me Safe

עגילי חמסה צמודים לאוזן, עגילים שיכולים להיות מאוד מזוהים עם התקופה של האם הטרייה, ניתן לחרוט על העגיל את האות הראשונה של האם או של התינוק/ת. מיוצר בכסף, כסף מצופה זהב, זהב 14K לבחירתך.

עגילי חמסה

כל זה ועוד מגוון שלם של רעיונות ועיצובים מיוחדים, שאחד מהם יכול להיות ממש עכשיו מיועד לאם הטרייה שאתם כל כך אוהבים.

מעוניינים לבצע קניה באתר? כנסו עכשיו לאתר של Joulou ותהנו ממשלוח חינם ואחריות לשנה על כל מוצרי החנות!